Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Monday, September 24, 2012

Amboi..Khusyuknya Khalish...


Mai M nak share beberapa picts semasa my Khalish punyalah khusyuk dok layan main keyboard.. Sampaikan Ibu dok amik gambar dia pun dia tak perasan. Ishk2...Hmmm..Hangpa layanssss ja la pict2 Khalish kat bawah tu..


Apa la yang dia dok nyanyikan tu..

Punya la layan sampai senget2 kepala plak tu

Nyanyi lagu twinkle2 little star ka Khalish 


Ha! Tu dia baru nak perasan ibu dok snap2 picts dia.hi hi

Nak tergelak plak bila M tengok gelagat2 Khalish yg khusyuk betoi dok main keyboard tu.. Ada bakat la plak gayanya nak jadi musician ni. Hi..hi...Apa2 pun Ibu sentiasa mendoakan kejayaan Khalish untuk selamanya..Buat la yang terbaik untuk masa hadapan yang lebih cemerlang..Chewwah..Tu saja la yang M nak cerita pasai Khalish kali ni..

*Wassalam*






26 jejari yang tajam menaip:

Lelaki Ini said...

alalala...
cute sgt2!

fieda said...

amboi..nyanyi lagu ape tu..?

Kesuma Angsana said...

kecik2 dah ade bakat tu

hazwan hairy said...

wahhhh dah praktis ea nk msuk idola kecil ke..hehe

Tihara said...

wow khalish, bagi acik pinjam sat naa..buleh tak :)

Arina Shamsul said...

anyonyonyo...kusyuknya dia :)

nur azian said...

COMEY LA khalish..btw nak tanya,
mcm mana nak wsat banner sendiri ye?

Everything's Everythings said...

hahah khalish2
lagu ap dia main tu?
nnti buat la video nk dgr juga ;D

are_lin@yu said...

alahai comelnya dia..nynyi kt acik ayu sikit..hihi

lelamaisara said...

budak2 kalau ada benda yg die suke mcm tu la gayanye kan..hehehehehe

IntaNBerliaN said...

seronok tgk dia main... mcm best je.. :-)

mselim3 said...

wawawa,,,syokya nyanyi ...ada bakat jd kumpulan nasyid terkenal nie.....

mselim3.blogspot.com

Chic Na said...

kalau cik na dah join sekali ni. hehe..

syiela said...

hehehe sukanya dia.. nyanyi lagu apa tu :)

boni kacak said...

haahaha.. kusyuk betul dia.. hehehehe

etuza said...

nak tanya girl or boy. keliru sikit, pendek rambut. lelaki kan!

Leeza dayasari [santai leeza] said...

Haaa bakal masuk asian wave tuu

Amalia said...

ala comel yer^^

Fiza Suhaimi said...

alololo comellll betul Khalish ni ^^

Fiza Suhaimi said...

alololo comellll betul Khalish ni ^^

Myra Jay said...

Hheeee, comelnyerrrr ;)

Cik Nur said...

kikiki..comelnya je dia nyanyi2.. ;)
ralit sungguh..!

Cik Aini said...

wawawah..kusyuk sakan nih.ada bakat nih M.hehehe

Deqla manjew said...

haha.. nyanyi lagu 3 kupang yer??

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

mmg betul2 khusyuk tu eheee

9n0L4 said...

hehe. nyanyi lagu ape la tu. khusyuk bebenor nmpknye. ;)