Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Tuesday, September 04, 2012

Selamat Bertunang Farid Kamil Dan Diana Danielle


Pict Kredit: mysensasi.blogspot.com


Apa habaq semua kengkawan GSF dan semua readers my blog? Harap hangpa semua sihat.. Semalam masa dok terjah FB MiG Online, M terbaca status pasal ada artis lelaki hot MiG yg dah selamat bertunang.. M teka Farid Kamil yang bertunang.. So memang betoi pun Farid Kamil dah bertunang..Ngan Diana Danielle lagi..
Dah tiga tahun depa menyulam cinta..Diam2 dah bertunang pada Ahad lepas.(Tapi memang sepatutnya bila bertunang kena diam2 ja kan..Bila dah nikah baru kena hebahkan) Hanya saudara mara yang terdekat ja yg hadir kat majlis tu. Majlis pertunangan ni selamat diadakan kat kediaman Diana Danielle di Damansara, Petaling Jaya..

Alhamdulillah harap2 jodoh dipanjangkan hingga ke jinjang pelamin dan kekal ke akhir hayat. Insyaallah..sama2 la kita doakan yg terbaik untuk depa berdua...



p/s: Pernah jumpa Farid Dan Diana masa kenduri Pengarah Osman Ali..


23 jejari yang tajam menaip:

ainnoraini said...

alhamdulillah...
Srmoga berkekalan srhingga hari bahagianya tuu...

eima said...

ok la tu sama padan

Chic Na said...

diam2 ye depa ni. sama comel sama padan. ;)

Miss Light of Happiness said...

waa....tunang dah ea dowang...huhu...^^

eyh...diana neyh sebaya kot ngan Miss..~ muke matang bebenor! hihi^^

duniafana said...

moga smpai ke jinjang pelamin

LYAfrina said...

alhamdulilah..akhirnya.. smoga bersatu hingga k jinjang pelamin

ros_reeza said...

Alhamdulillah.. Moga jodoh berpanjangan :)

Tihara said...

tunang dah ek depa..tp farid diam je kan..dianan yg selalu story :)

QasehnyaRania said...

tahniah buat mereka..
dh tengok hadiah ke, cadang2 apa nk borong..hehe

etuza said...

bertunag dah diorangkan..org artis, tahniahlah farid.diana tu memang cantik..

jemarisuri said...

la baru je terbaca dlm news beberapa ari lepas...hihi..

semoga kekal bahagia selamanya..

***nti jgn lupa emel ke jemarisuri@yahoo.com ye utk htr hadiah tu...hihi

Everything's Everythings said...

Semoga mereka bahagia ^^
Oh wahh pernah dtg kenduri pengarah Osman Ali eh? msti jumpa ramai lagi artis kt sana kan? ;D

Acik Erna said...

semoga berpanjangan hingga kepernikahan

eita said...

laaa...dah bertunang ke?...

Leeza dayasari [santai leeza] said...

ohhh.. tahniah...
x tahu pun mereka berpasangan. heehehe

Cik Aini said...

comel je kan diana pakai tudung mcm tu..dah jodoh depa kan,padan lah tu sama cantik sama padan =)

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

bertunang jugak akhirnya...:-) sweet!

Deqla manjew said...

ok la tu kan dah bertunang..lepas ni kawen..moga bahagialah mereka hendaknya.. :)

IntaNBerliaN said...

tahniah utk mereka berdua...

wan nurul hezrina said...

mmg sepadan kn depa..semoga slmt sampaike jinjang pelamin

Cik Nur said...

tahniah untuk depa berdua.. :)

Eca Dwinky Asha said...

ini yg sesuai...tunang senyap2 :)

9n0L4 said...

alhamdulillah. moge ade jodoh kawen dan berkekalan hingga akihr hayat. ;)