Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Wednesday, September 26, 2012

Wordless Wednesday

 

 
GlassWing Butterfly


SUBHANALLAH
 
pict kredit:http://www.facebook.com/noicantbelieveit


p/s: Ptg ni ngan esok M tak bleh nak blogging dan jenguk banglo hangpa semua.. Nak temankan my MIL coz My SIL masuk spital..So, bila M free nnt M terjah hangpa balik na.

52 jejari yang tajam menaip:

لين Si Pipi Merah said...

baiklah..sis jaga diri ok.

moga cepat sembuh..syafakillah..

wan nurul hezrina said...

lawa tol rerama tuh..mmg glases=)

ieedaz @ mama_isha said...

indahnya ciptaan Allah.. Allah maha besar..

Cik Nur said...

SubhanaALLAH..cantiknyaa.! jarang di temui ni..

dya bunga said...

cantiknya

Mrs Velentine said...

mmg cantik..

are_lin@yu said...

subhaallah..sangat cantik..

Deqla manjew said...

wahhh.. jernihnyeee...cantik sgt...

Nor Zilla Sensei said...

SubhanAllah..cantiknya ciptaanNya

Everything's Everythings said...

SubhanAllah... dh mcm rupa sunglasses pun ad ;P

Tihara said...

cantiknya kan rama2 tu..dah la background green color...

moga ur SIL ok2 je yea..take care M :)

Miss BaNu said...

saya tag akak M kt blog..

Mrs JemariSuri@mama QiSha said...

cantikkk..

Chic Na said...

subhanallah. unik sangat. ;)

eita said...

comel nye ciptaan allah

boni kacak said...

wah..indahnya.. lutsinar..

dhiashahida said...

jenguk banglo ader bwk oleh2 x..;)

dhiashahida said...

jenguk banglo ader bwk oleh2 x..;)

norzibeautilicioushouse said...


kakzi ada tag awak kat sini... jom join!

http://norzibeautilicioushouse.blogspot.com/2012/09/segmen-tangkap-follojavascript:void(0)wer-sebanyak-mungkin.html

-meeSUPERGIRL- said...

subhanallah .. indah ciptaan Allah ..

لين Si Pipi Merah said...

http://ohgadisitu.blogspot.com/2012/09/contest-entry-terbaik-2012-by-cik-emma.html

tag sis..

IntaNBerliaN said...

SIL M sakit apa?.. ok xpa.. take ur time.. :-)

Myra Jay said...

SubhanaAllah, cantik sungguh ciptaan Allah :)

Wilma said...

Wah...Uniknya rama-rama tu ^_^

Takpa M...Dahulukan perkara yang penting dahulu...
Tapi, napa dengan MIL & SIL?

izan mama mia said...

cantiknya...

eima said...

mmg cantek rerama tu .....

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

ciptaan Allah S.W.T yg tiada tandingan....

syiela said...

Subhanallah sungguh indah ciptaan Allah

C'Jai said...

SUBHANALLAH..sangat2 indah..

Leeza dayasari [santai leeza] said...

serius rama2 ni cantik.. masyuk lahhh

Nisa Greennnpanda said...

subhanallah..
lawa aa butterfly nie.. leh nmpk tembus wing die lak tue..

moge die cpat smbuh ye kak~..

nur azian said...

akak jemput baca kat sini
sy ngumpat pasal akak

http://destinicinta.blogspot.com/2012/09/banner-foc.html

Nur-nba said...

Semoga your MIL cepat sembuh.. Cantik gambar ni.

mselim3 said...

ok...xper janji buat mana yang penting dulu..k
kita kekawan kat sini pun sama...insallah x lupa singgah sini...sama2 kita visit memvisit ,,,

dari mselim3.blogspot.com

Masz Sidek said...

subhanallah cantiknye... lutsinar...

Mak Wardah said...

Thanks, Uniknya ciptaan Allah...great sharing, worth reading

kinara kinatara said...

cantiknye:)

lelamaisara said...

Ya Allah cantiknye ciptaan Mu....

Nora Karim said...

subhanallah... cantiknya ciptaan Allah...

Cendol said...

knp masuk spital??moga cpt semboh!

Cikgu Ma said...

subhannallah...memang lawa butterfly ni

the malay male said...

mengagumkan...tp x pernah jumpa lagi

Dayana Bahar said...

Semoga SIL cepat sembuh yer

OnE_nIeZuKa said...

haii..mari la join giveaway makeup saya..

http://oneniezuka.blogspot.com/2012/09/giveaway-saya-nak-makeup.html

OnE_nIeZuKa said...

haii..mari la join giveaway makeup saya..

http://oneniezuka.blogspot.com/2012/09/giveaway-saya-nak-makeup.html

Arina Shamsul said...

subhanallah..sangat menerujakan hati saya :)

btw..take care dear :)
mesti rindu kamu nanti..hukhuk

shidaR said...

wahhh cantiknye betol ke mcm ni..hehee..cantik..transparent..

-meeSUPERGIRL- said...

singgah...

Cik Aini said...

subhanallah
cantiknya..nmpk transparent lak tu :)

Solehah Shamsuddin said...

cantiknya rama2 tu. rasanya ni jnis rama2 yg paling cantik tu

Che Rosliza Che mat said...

semoga mil m cepat sembuh....cantiknya rama2....

9n0L4 said...

lawanyeeeeeee butterfly. teringat lagu cite dejavu di kinabalu. ;)