Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Wednesday, September 26, 2012

Wordless Wednesday

 

 
Camping Car
 
 

pict kredit: http://www.facebook.com/noicantbelieveit


36 jejari yang tajam menaip:

لين Si Pipi Merah said...

ohsem!

selamat pagi sis... :)

dya bunga said...

best kalau dpt camping car ni

IntaNBerliaN said...

wah, canggih sungguh ni..

mselim3 said...

Hebat2..ciptaan manusia nie kan...menarik tp kat malaysia xder lagi kot...hehheh...

pls: Boleh bwk keluarga jln2 naik nie gi kedah,terengganu atau kelantan...jln2 luas pandangan.

mselim3 said...

Hebat2..ciptaan manusia nie kan...menarik tp kat malaysia xder lagi kot...hehheh...

pls: Boleh bwk keluarga jln2 naik nie gi kedah,terengganu atau kelantan...jln2 luas pandangan.

QasehnyaRania said...

haha..sempoi..;)
singgah pagi jap

:: Mrs.Eady :: said...

tu diaaaa

Tihara said...

nak kena beli satu ni nt senang..hehe mcm iyo2 je nak beli

Deqla manjew said...

hebak laaa!! nanti nak beli satu! hihi

Nisa Greennnpanda said...

sugoi ne~...
cool aa keta nie.. ^_^

Che Rosliza Che mat said...

uniknya kereta tue...canggih betul..

Sue-Rya Qistina said...

wah..klau dpt ni best nye!

http://suriaqistina.blogspot.com/2012/09/bikin-panas-hati.html

wan nurul hezrina said...

changgigh manggih..kalau nanti masa kehadapan gaknya mcm mana kenderaan kita ek

hazwan hairy said...

wooooo!! cntiknyya...nak sebiji kak..haha

Everything's Everythings said...

Wahhh bestnya kalau dpt ni xD

Mrs Velentine said...

nak 1 ble..cik mai belanja boleh??hehehe

Wilma said...

Smartnya...
Di mana ada jual nie M?

Cik Nur said...

canggih betul..!

dhiashahida said...

syok klu dapat sebiji ni..:)
singgah follow awk..salam kenal..:)

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

Hihihi, mcm transformer!canggih nyer!

Arina Shamsul said...

wah canggih giler!

oder sini ke dear?
ok,nak 5 ye.bukan makan sini bungkus!

hahaha.

Chic Na said...

nak la satu camni. senang nak travel. huhu..

cubit2 kak M. ;)

Cik Aini said...

dasyat2...pnya hebat sih :)

wan nurul hezrina said...

memang nurul senyum jer skang gg dah cabut..M nanti m baca sticky entri nurul2..m nak kelambu saiz queen kaler purpelkan?nurul ada simpat satu..m wat payment kat 3 akaun.pilih mana satu nak masuk.mbb,cimb atau bsn..dah masuk msg nurul.semua cara pembayaran ada kat entry sticky post ttg kelambu moden..ok..dah wat payment m sms nurul pos

eita said...

hebat nyer kalau wat g camping

Rohani Hashim said...

seronoknya dpt 1 nih. senang nk jalan2, takyah lepak hotel kan.hehee

-meeSUPERGIRL- said...

woo canggihnyee .. 2 in 1 ! haha

lelamaisara said...

nak....tp mcm berangan aje...hehehe

Myra Jay said...

Wowww!! Unik tul :)

izan mama mia said...

hebat..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

mcm ni pun ada ka hehe

syiela said...

bestnya.. sangat unik

Masz Sidek said...

wow... canggih betul... :D

shidaR said...

bergaya habis ni hehee..nice camping lah cmni..

Solehah Shamsuddin said...

wah mmg pelik, da jugak kereta cmni ye.haha

9n0L4 said...

kalau dpt ni, komfem gi camping hari². hehe.