Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Saturday, September 15, 2012

Folding Bedroom



Sapa nak satu? Memang menjimatkan ruang ni..hi hi..
Kredit:noicantbelieveit


p/s: Sedang gigih balas jejak..hu hu...



13 jejari yang tajam menaip:

muhammad asyraf said...

pernah tengok gambar ni .. :)

macam-macam inovasi sekarang.. lepas ni apa plaklah orang cipta.. :)

Everything's Everythings said...

Pernah tgk video furniture yg boleh savekan space.. cantik2

kalaulah benda tu dh ad jual kt Malaysia kan best ;D

izan mama mia said...

nak jg lah..mmg jimat ruang...

izan mama mia said...

offer rempah masak hitam dah habis...sepeket 2.50...beli lah 4 peket,..rm 10 jer....tq

Tihara said...

best kan..sesuai utk chalet..kui3 :D

Chic Na said...

wahh nak satu la. senang nak pindah. haha..

Che Rosliza Che mat said...

nak satu...hihihi suka yg katil tue..

Cik Nur said...

perghh..sempoiii..!
nak satu..!

Wilma said...

Smart :-)
Kalaulah ada dijual di Malaysia...
Confirm laku ^_^

Wanieys said...

sempoi...jimat ruang nak satu boleh hehe

dyabunga said...

dya nk satu..baguslah..mmg jimat ruang

9n0L4 said...

mestilah nak satu. kalau dpt yg dapur pun okey jugak. hehe.

wan nurul hezrina said...

wahh mcm megic gitw