Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Monday, September 10, 2012

"Curi-Curi Suka" Giveaway! By Eqbal Zack

Nak Join Klik Banner Ni

Tarikh Tutup Contest: 11.59pm, 16 September 2012

Nak tau lebih lanjut pasal hadiah dan syarat GA ni klik ja banner kat atas tu ok ^_^



p/s: Doakan kejayaan M untuk dapat first prize yekk..Hadiahnya memang ohsemmmm ^_^

12 jejari yang tajam menaip:

ieedaz @ mama_isha said...

Good luck M!

etuza said...

apapun jangan ambil maklumat di blog dgn cara curi2 kan kena cpoy dan minta izin ...betul tak MMC

eita said...

gd luck ye

Deq's Qienz said...

Gud LUck again M :)

Cik Aini said...

segmen lagi M?
gud luck ye M =)

Si Matatajam said...

@etuza: betoi tu, tak baik curi hak org... Err MMC tu apa?

Si Matatajam said...

@Cik Aini: entry lain pun ada la Ai..cuba tekan entry yg sebelum ni..tu entry bkn GA ntuk hari ni...

fieda said...

good luck M..menarik jgk ni..

Wanieys said...

gud luck kak!

QasehnyaRania said...

good luck M =)
su join juga ..

Che Rosliza Che mat said...

good luck m..

FL blogh0use said...

hye2!! good luck !! =)