Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Wednesday, September 19, 2012

Insan2 Penting Hidupku


Ibu Mertuaku dan Ibuku

Merekalah insan penting yang sentiasa mendoakan kebahagiaan aku dan suamiku serta putera kami...

25 jejari yang tajam menaip:

Tihara said...

Alhamdulillah, ibu mertua pun sama darjat macam ibu sendiri..tambah lagi doa mereka insya Allah mustajab... :)

Che Rosliza Che mat said...

rindu arwah mak huhuhu

Myra Jay said...

Mereka memang akan sentiasa mendoakan yang terbaik buat kita..

izan mama mia said...

kasih ibu tiasa taranya...beruntung lah sbb masih ada nikmat doa ibu....

yang pakai baju purple tu nampak muda..cam adik beradik jer dengan anaknya...

Everything's Everythings said...

Alhamdulillah ^^
mmg berkat doa seorang ibu tu..

dyabunga said...

ibu mestilah insan penting kan?hihi

eima said...

hargailah mereka sementara meraka masih ade

Deqla manjew said...

yeahh... deqla pun syg mak dan mak mertua deqla...wlupun mak mertua deqla tu cuma mak tiri hubby. :)

Masz Sidek said...

:)

hazwan hairy said...

tetber tersa nk ada ibu mertua lak..hihi

IntaNBerliaN said...

ibu2 mmg penting dlm hidup kita kan :-)

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

semoga berbahagia selaluuuu ;)

are_lin@yu said...

nice..nmpk mda lg mk akak n mil akak ;-)

Cinta Misteri said...

Sukalah...thks to ibu hubby CiM jg sbb brjaya mndidik seorg imam dlm hidup CiM

Kesuma Angsana said...

luv both of them ye !

~Cik Sweety~ said...

bestnya ada ibu mertua..moga kak M sekeluarga bahagia smpai akhir hayat..(^__^)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

insan tersayang kan :)

Chic Na said...

bestnya ada dua mak. ;)

Mia Liana said...

wahhh sweetnya foto ni.... bersama insan tersayang.

fieda said...

semoga kedua2 nya diberi kesihatan yg baik..

QasehnyaRania said...

alhamdulillah...
semoga meeraka sentiasa dikurniakan kesihatan yg baik..insyaALLAH

Cik Aini said...

moga bahagia selalu M :)

9n0L4 said...

moge dipanjang usia kedua nye. ;)

Cik Nur said...

kedua2 ibu kitakan..
dan ketiga2nya kiut.. :)

wan nurul hezrina said...

mak ngan mil lebih kurang sama kecik cutenyer=)