Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Sunday, September 23, 2012

Segmen Kad Nama Versi Timeline By TehaaNFM


Nak Join Klik Banner ni
Jenis font: Macam yang kat banner tu pun dah ok..
Warna Font: Lilac ( kaler yang macam ni yek ^_^)

Nama: Si Matatajam 
twitter: @kynyanie
Blog: http://mymatatajam.blogspot.com/
FB: http://www.facebook.com/kyn.yanie
email: it's ok..errr...private..sori ye dik..

Insan Bertuah yg Di tag: CIM & Miss Banu


Wassalam 

13 jejari yang tajam menaip:

Everything's Everythings said...

Wahh kad nama utk blog la ;D
mcm best je ^^

boni kacak said...

gud luck ye :)

Arina Shamsul said...

Selamat bersegmen dear :)

shidaR said...

gudluck kak hehee ^_^

Crew Fathi said...

Wah... Moga berjaya akak... ^_^

dya bunga said...

good luck

IntaNBerliaN said...

selamat bersegmen M.. :-)

IntaNBerliaN said...

selamat bersegmen M.. :-)

syiela said...

gud luck

Cik Nur said...

selamat bersegmen...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

gud luck kak :)

TehaaNFM said...

Jom ambik kad nama anda :D > https://www.facebook.com/media/set/?set=a.394381407301375.88680.236615363077981&type=1&notif_t=like

TehaaNFM said...

@TehaaNFMouh , kak M kena higlight all link > right klik > go to ..........

cuba test ~