Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Saturday, September 08, 2012

Pelik, Unik & Kreatif

 
Mai M nak share ngan hangpa semua hari ni beberapa pict yang bagi M ada yang pelik..ada yang unik dan ada yang kreatif... Jom layansss..
 
 
Amazing Book Art
 
 
Amazing Finger Art
 
 
The Smiling Pansies 
( Nampak bunga ni cam dok senyum kat M plak)
 
 
 Jeita Grotto, Gua Batu Kapur di Lubnan
 (Subhanallah uniknya ciptaan Allah kan..)
 
 Apa yang hangpa nampak?
Cam beskal pun ada gak..Tapi rupa-rupanya tok tenun @ mentadak
 
 
 Creative Garden Musicians
(Kan best kalau ada garden camni kat umah M)
 
So...Apa pendapat hangpa semua??? Jangan lupa tinggalkan komen tau..
 
*Wassalam* 
 
pict kredit: http://www.facebook.com/noicantbelieveit

17 jejari yang tajam menaip:

Cik Nur said...

SubhanaALLAH.. indahkan..
semuanya datang dari kreativiti yg tuhan berikan.. :)

psst..pic bunga tu, pun mcm senyum dekat nur .la..hihihih

izan mama mia said...

mmg kreatif..tapi ada nampak yg menyeramkan...macam bunga tuu..kalau izan yg jumpa..sure lari punya..hihiih

maszull said...

assalamualaikum M...cantik n indahnya ciptaan Allah...:)

yoon da-hyun said...

terpegun :DDD

C'Jai said...

Subhanallah....ciptaanNya tiada tandingan...

memang kreatif...manusia bermain dengan jari jemari..

Yana Libra said...

kreatif~~~ :)

Wanieys said...

speechless

kinara kinatara said...

wah cantik2 je semua...

kina suke yang jari 2..

Tihara said...

semuanya menakjubkan...Maha Suci Allah :)

IntaNBerliaN said...

cantik semuanya.. kreatip betoi dorg lukis..

gua batu kapur tu pun.. sungguhlah cantik.. kuasa DIA kan..

Chic Na said...

amazing!

Cinta Misteri said...

Teruja pd susunan buku tu..nk buat kt rumah takut payah plak nk cari bila nk baca.

Pak mentadak mentadu tu blneh plak dia jd beskal eh..

Deqla manjew said...

wahhh... cantik blog..teringin nk mintak cik rose editkan tp x smua la..huhu..

eh lupe nk komen entri ni..haha..(terpukau dgn kecantikan blog)... hurm, kreatip betol la depa ni kan!

Arina Shamsul said...

subhanallah :) memang cantik,kreatif dan menakjubkan dear :)

Solehah Shamsuddin said...

unik.memang cantik

wan nurul hezrina said...

mmg kreatip sungguhlah nak2 buku2 mmg payah nak susun jadik muka org lagu2

9n0L4 said...

cntiknyeeeee. berseni sungguh. :)