Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Monday, September 03, 2012

Realiti Peredaran Masa



Apa pendapat anda?


pict:http://www.facebook.com/noicantbelieveit?

10 jejari yang tajam menaip:

Deqla manjew said...

hahaha... lemak tv pindah masok kat tuannya kot? ;p

Chic Na said...

huhu.. betol kot. tp tak semua.

Cik Nur said...

kikikikikiki..tv umah nur de lagi yg jenis gumuk tu..hihihi

dyabunga said...

hahaha..terbalik..

Sally Yatiey said...

Betul kot? ;D hee

Wanieys said...

kihkih realiti skang ni

lelamaisara said...

Heeee..realiti..me
MemAng kebanyakan mcm tu kn..

Myra Jay said...

Heheee setuju :)

wan nurul hezrina said...

hahaha gelak guling2..tuh nurullah2...

9n0L4 said...

haha. tv ringan sgt. tu pasal lah byk lemak tak burn. ;)