Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Saturday, August 11, 2012

Contest: Ucapan Selamat Hari Raya to Eqbal Zack...


Klik SINI kalau nak join..


Salam Ramadhan buat semua kengkawan... Jom join contest dari Eqbal Zack..Hadiahnya ohseemmmm tau..hamper AEON ngan duit raya...

M nak tag:

http://cutemama-lelamaisara.blogspot.com/

Wassalam 

p/s: Doakan M murah rezeki na   ^_^

18 jejari yang tajam menaip:

ieedaz @ mama_isha said...

Yeahhh.. goodluck M!!

izan mama mia said...

mg m murah rezeki..

Cik Rongoks said...

good luck ! ^^
semoga dimurahkan rezeki :)

Leeza dayasari [santai leeza] said...

moga murah rezeki n menang contest.

Cik Nur said...

semoga berjaya M.. :)

LYAfrina said...

gud luc dear..moga2 ada lah rezeki tu..insyallah

Leeza dayasari [santai leeza] said...

good luck awak...

C'Jai said...

hehe..menari hadiah dia..moga2 murah rezeki M ye...

Nadia Elena said...

all the best.. ^_^

azizah :) said...

gudluck kak!

Edy Fee said...

gemapk kan hadiah dia..dah keje

salam blogger
nak maklumkan keputusan
MY FIRST GIVE AWAY


FEEL FREE TO VIEW

http://edyfee.blogspot.com/2012/08/keputusan-rasmi-my-first-give-away.html

jangan marah kalau tak menang yer
selamat berpuasa dan selamat menyambut hari raya

Edy Fee said...

hadiah mmg gempak...all the best

Cik Aini said...

gud luck M..
moga rezeki M stiasa mencurah2..amin :)

Deq's Qienz said...

slamat bersegmen kak :))

gadisworld said...

semoga berjaya M..chaiyok..chaiyok..

Wanieys said...

gud luck M...moga murah rezeki M sekeluarga :)

Chic Na said...

good luck kak. :)

aah brooch dua tu je. nape la sampai boleh terkoyak. nasib baik tak jatuh brooch tu. ;)

wan nurul hezrina said...

goodluck M