Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Wednesday, August 01, 2012

*So Sweet*

Sumber:Tanda-Cinta-Saya-Adalah-Selalu-Mendoakan-Kamu


Suami Soleh..Isteri Solehah..Bahagia Hingga Ke Syurga..Insyaallah...





16 jejari yang tajam menaip:

Arina Shamsul said...

alahai..ada sayang pulak tu..mmg sgt sweet dear..hihi

aNiss :):) said...

nak hubby mcm nie. *gatal*

Karukord Jagau's said...

insya'allah...bahagia selamanya :)

Yumida said...

pasangan bahagia..
karya nurdani mmg hebat...byk doodle berkisarkan keislaman

etuza said...

semoga bahagia selamanya,

Cik Nur said...

memang sweett.. :)

Chic Na said...

bahagianya.. :)

Deqla manjew said...

baiknye si suami tolong dukung anak lagik.. :)

ieedaz @ mama_isha said...

betulla..mmg sweet sgt tu..:)

are_lin@yu said...

memang sweet sangat..nk cmni gk nti..hehe

Che Rosliza Che mat said...

Sweetnya...sejuk mata memandang..

IntaNBerliaN said...

moga kita & suami jadi camni.. :-)

dyabunga said...

memang sweet

wan nurul hezrina said...

kalau nurul jd bini dia2 memang tak pandailahjawabnya sbb tak garang..lembut jer tegur..hikhik manja lagi2

Miss BaNu said...

sweetnyer..alangkah bahagianya dpt suami gitu..

9n0L4 said...

ulang byk kali pun takpeeeee. hee.