Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Wednesday, August 08, 2012

Wordless Wednesday



Kenal tak sapa ni?


P/s: Nak tau tunggu next entry...




17 jejari yang tajam menaip:

N.Aima K said...

dah bc kat fb tadi..hiihihihi sila rujuk wang kertas kita :)

Wanieys said...

sapa dia xtaw ni...adoi mcm ni la klu dh buta sejarah muahahahaha

izan mama mia said...

sll tgk siap letak gambar dia dalam dompet lg tau..

Misya Mialen said...

X kenala dear.tp smlm ada kwn post gmbr ni dlm fb.tp x baca pula komen org lain.hihu

jemarisuri said...

dh terbaca tadi tpi siapa ye...^^

eima said...

hari2 tgk muka ....tp nk gak sejarahnye

Zie said...

kenai coz selalu dok tengok...

Deqla manjew said...

kenal la.. wajah duit..hari2 kita simpan gmbr dia dalam wallet.. hihi

:: Mrs.Eady :: said...

raja kat duit kiter!

kayyana said...

rasanye muke die terpampang kt mata wang kite... erm...

Deq's Qienz said...

Hamba Allah nih yag ader di wang kertas lama kite kan??hehee

Kesuma Angsana said...

nak tau kena tgk wang kertas kita lah hehehe

Saya Disini said...

sapa ni?

are_lin@yu said...

gabenor yg 1 kan..ungku aziz?betul ke erk nama dia..hehe

Chic Na said...

model wang kertas ni. hehe..

Cik Nur said...

gambar baginda selalu dalam wallet kita.. :)

9n0L4 said...

yg duet kertas seringgit tu kan, huhu. :)