Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Friday, August 31, 2012

Selamat Hari Merdeka Yang Ke 55



SALAM KEMERDEKAAN DARI 
SI MATATAJAM 
UNTUK SEMUA RAKYAT MALAYSIA 




p/s: Merdekakan minda kita dari terus dijajah

25 jejari yang tajam menaip:

Acik Erna said...

assalam M

..MERDEKA..MERDEKA..MERDEKA..

Sally Yatiey said...

Selamat Hari Kemerdekaan yang ke 55 :D

Cinta Misteri said...

Salam Kemerdekaan dari Johor Bahru

-meeSUPERGIRL- said...

slmt hari merdeka :)

Masha Meisters said...

hehe...merdeka! merdeka! merdeka!

Solehah Shamsuddin said...

Salam merdeka akak :)

Nurul Husna Mohd Hassan said...

merdeka! :)

لين Si Pipi Merah said...

sedekahkan AL-FATIHAH juge buat perajurit yang terdahulu.... amiin. :)

Si Matatajam said...

@Lynn:betoi tu..Al Fatihah buat depa semua...

O CIKTEDDY said...

merdeka!

Cik Nur said...

salam kemerdekaaan buat M.. :)

izan mama mia said...

merdeka !!!!

eita said...

merdeka....walaupun fikiran masih di jajh

NUR said...

Merdeka raya to u!!!

Nadia Elena said...

merdeka tiap2 tahun sama je. xde feel. ekekeke.. =D

SunnyFunny said...

selamat menyambut merdeka .

jawapan pertanyaan akak kat comment faizah : ( nerd gylerr . hehe )

boleyh je kan lahir pd 1995 . nape akak ? :)

♥ Miss Hearty ♥ said...

heppy merdeka day dear :) mari kita merdekakan jugak jiwa & minda drpd jajahan..

http://heartylolipop.blogspot.com/

C'Jai said...

salam kemerdekaan..

merdeka...!!!
MERDEKAAAAA...!!!

Myra Jay said...

Selamat Hari Merdeka ;)

|shuhadaothman|TM said...

happy merdeka ^^

dyabunga said...

salam merdeka dari dya..:D

Cendol said...

selamat menyambut Merdeka M :)

Zie said...

hreppy merdeka tuk mi jugk

9n0L4 said...

salam merdekaaaa. hee. better late than never kan. ;)

Che Rosliza Che mat said...

Selamat Hari Merdeka..