Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Wednesday, August 15, 2012

Wordless Wednesday


(^________^)


pict kredit to http://www.facebook.com/jomdakwah

24 jejari yang tajam menaip:

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

subhanallah!bila la agaknye boleh jd tetamu Allah...

Cik Aini said...

perasaan sayu,sebak bercampu baur..

selamat hari raya M,
mohom ampun & maaf kalau ada terkasar bahasa selama perkenalan kita..jemput lah dtg rumah.hehe =p

ros_reeza said...

Sentiasa berdoa agar dapt menjejakkan kaki di sana :)

Kesuma Angsana said...

insyaAllah kita semua akn ke sana satu hari nnti !. Salam aidilfitri & maaf zahir batin ye

Faizul Osman said...

dah lama teringin nak ke sana... insyaallah, bulan madu yg pertama akan ke sana... haha..

http://mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/08/teka-baju-raya.html

are_lin@yu said...

moga berpelunag untuk jadi tetamuNya disana ;-)

Penyuluh Perikanan said...

wa alaikum salam........
silaturahmi ke tempat sahabatku ini, selamat menjalankan ibadah puasa,
semoga sukses

Deqla manjew said...

indah sungguh rumah Allah ni..harap2 ada la peluang ke sana nnti..huhu

Chic Na said...

teringin nak pijak sana. Insyaallah. ;)

izan mama mia said...

harap suatu hari nnt dapat jejak ke tanah suci
salam lebaran..maaf zahir dan batin yer

Nurul Husna Mohd Hassan said...

teringin nak ke tanah suci :)

Cendol said...

teringginnn nk pegi ke tanah suci.tak pnah pegi lg umrah,haji apetah lg..

\\ Izzah // said...

teringin nak pegi , insyaallah suatu hari nanti :')

O CIKTEDDY said...

one day..inshaAllah ^^

Cik Nur said...

SubhanaALLAH..indah sungguh kan..
bilalah rezeki nur nak kesana...

mselim3 said...

Pemandangan yang sungguh indah untuk di kongsi ...menyejukkan mata, dan hati sesiapa yang memandang Kaabah. Dapat pahala lagi tp ada rezeki kita akan ke sana juga...insaallah...

Saya terlebih dahulu ingin menyusun 10 jari memohon saya silap andai ada perkataan dan perbuatan yang menyinggung perasaan k....

dari member blog /// mselim3.blogspot.com

Edy Fee said...

totally awesome

lelamaisara said...

bile la dapat ke sana..teringin benar..:)

Karukord Jagau's said...

Salam aidilfitri untuk mu si mata tajam menikam :)
Slmt Hari Raya....maaf zahir batin...

Zie said...

subhanallah cantiknya... mudahan dapat kesana suatu hari nanti

Masha Meisters said...

menunjukkan penyatuan umat islam yang tiada pada agama lain....

dyabunga said...

dya teringin nk pergi situ

9n0L4 said...

kalau dr angkasa lepas, dikatakan kaabah ni terang je nmpk kn. :)

Wanieys said...

Insyaallah...semoga dapat kesana nanti