Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Saturday, August 04, 2012

Ishk Seramnya...





Kalau Hangpa Terjumpa Camni..Apa reaksi agaknya???

Sumber: Sini


20 jejari yang tajam menaip:

Sally Yatiey said...

Seram! :D hehe

Leeza dayasari [santai leeza] said...

uwaaaaa... memang menakutkan. boleh terpijak tu.

Aine Ainun said...

kalo siang2 pon serammmmmmmmmm....=P

Arina Shamsul said...

Minta autograf la dear...hahaha.

NoorVictory said...

Saya akan jerit "Wah! Ibu periiiiiiii~" :P

Heeee~ seram la kakkkkkk. Wuwuwuwuwuwu

Chic Na said...

kalau siang hari ok lg kot tp kalau malam2 mau tak cukup tanah nak lari. huhuhu..

ieedaz @ mama_isha said...

Takutnye! Naik bulu roma.. :-)

Cik Nur said...

kompom nur lari xcukup tanah..hahahah

Cendol said...

hhaha ape reaksi??lariiiii!!!
haha
thanks M,klik2 jgk ^_^

|shuhadaothman|TM said...

panjang bebeno. seram tengok. kalau shu pegi dekat pastu tolong gunting. haha. kalau berani la. ^^

Si Matatajam said...

memang seram kan

~Sweet Honesty~ said...

pnjgnya rambutt..sereeeemmm leeee

Cinta Misteri said...

Riaksi?? Tanya...napa tk ikat? Nanti kotor kena pasir, bekudis plak kepala..





「beranilahsangat」

Masha Meisters said...

panjangnyer...comfirm jerittttttttttt.....seriau la...

Wanieys said...

panjangnya rambut hihi

IntaNBerliaN said...

panjangnya rambut... kalu mlm2 seram gak ni :-)

لين Si Pipi Merah said...

cantiknya rambut...pakai syampu ape eyh?

guna jari pun moleyh...hik3..

Deqla manjew said...

x seram punnn.. sbb deqla x nmpk gambarnya.. haha

Cik Aini said...

pakai pengsan la jwbnya M...hahaha

9n0L4 said...

buat buat tak nmpk je kot. huhu.