Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Monday, August 20, 2012

Kad Raya Dari Member2 GSF


Salam Syawal kengkawan..Apa cerita hari raya ni..pastinya semua pakat2 busy menziarahi sanak saudara dan bermaafan di hari mulia ni...M pun agak busy gak..tu yang lambat skit hapdet my blog ni..  Memang ramai blogger yg dok crita pasai kad raya pengganti diri yg diterima dari rakan blogger. M pun bertuah gak sebab dah lama tak terima kad raya, tup tup tahun ni sejak bergelar blogger, raya M tahun ni makin meriah dengan kehadiran kad2 raya yang dihantar oleh rakan2 blogger terutamanya member2 GSF..Jom layan kad-kad raya dari depa semua ni..


Kad2 yang pelbagai corak yang indah tu dari 
Wanieys ( 1st kad yg M terima ), Miss Banu, Cik Nur, Ayu, Yana L.

Dan corak katun kat bawah tu plak dari

Seterusnya
v
v
v

Kad2 yg gojes2 dan ohsem yg ni plak M terima Dari


Memang seronok sangat M baca kad2 raya dari kengkawan semua..Berjuta-juta terima kasih M ucapkan pada semua yang sudi hantaq kad raya kat Si Matatajam yang jauh di Langkawi ni...M cayang hangpa sangat2..Semoga ikatan ukhuwah yang terjalin ni akan kekal selamanya...

Wassalam ^_^

p/s: Tahun depan hantaq la lagi na.. hi hi... Lap lap u olls semua...








18 jejari yang tajam menaip:

Acik Erna said...

assalam M..seronoknya terima banyak kad raya..

Dayana Bahar said...

Banyaknya kad raya dia.. hehehe selamat hari raya.

Miss BaNu said...

mmg meriah tahun ni dpt byk kad raya dri blogger terutamanya dari GSF yg sweet sgt tuh..

Masha Meisters said...

yeah!!!!! tahun depan kite bertukar2 kad lagi ek....hehe :)

Leeza dayasari [santai leeza] said...

baguslah ... heheheh. sbg blogger, mari mewarisi perkara2 spt ini.

Si Matatajam said...

@Acik Erna: memang seronok pun...meriah gitu..

Si Matatajam said...

@Dayana Bahar: harap2 tahun depan dapat banyak lagi...hi hi..

Si Matatajam said...

@Miss BaNu: betoi tu...lap2 GSF so much ^_^

Si Matatajam said...

@Masha Meisters: M setuju 200%.. Hi hi semangat tau..

Si Matatajam said...

@Leeza dayasari [santai leeza]:: memang patut sgt tradisi ni diteruskan...

lelamaisara said...

sama2 M...
taun depan boleh tukar2 kad raye agi..;)

Cik Nur said...

insyaALLAH, panjang usia boleh kirimkan lagi tahun depan.. :)

Chic Na said...

cik na je tak sempat nak hantar kad raya. nanti la bg kad lain ea. ;)

Wanieys said...

tahun ni meriah sbb dpt banyak kad raya hihihi.....terharu sbb kad wani 1st sampai muahahaha

9n0L4 said...

i lap u too. hehe. nak duet rayaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Deqla manjew said...

yeahhh sampai pun kad raya dari deqla..sesama lalink..mmuahhh

~Cik Sweety~ said...

hheee..dh smpai yea.. lap u too la kak M..jgn ngengada gedix yea.. thn depan kak M msti bgi kad raya gak..wekk.. hehehe

Che Rosliza Che mat said...

Untung jugak ada group nie...