Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Thursday, August 23, 2012

Salam AidilFitri Dari Si Matatajam

Ini Sticky Post..scroll ke ke bawah untuk new entry..
         
Salam Ramadhan Dan Selamat Menyambut Lebaran.. Ampun Maaf M harap kan Dari semua kengkawan & pembaca blog Mai Nak Cerita.Kalau ada salah dan silap M yang mengguris perasaan hangpa tolong la maafkan M na..M ni cuma insan biasa ja...Kompem tak lari dari buat salah dan silap ni..M awal2 lagi dah maafkan hangpa...Kira 0-0 la na...Hi hi..Tak elok kita pendam rasa kat dalam hati tu lama2, Allah marah nanti..

Akhir kata......Salam Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin dari M sekeluarga...Raya nanti jemput mai umah M na bagi sesapa yg dok Langkawi ni..Bleh rasa biskut yg M tunjuk kat blog ni..Duit raya pun ada..untuk bebudak la..Yang dah bukan budak tu, makan2 bagi kenyang perut dah la kan.hu hu...

Wasssalam

p/s: Doodle ni dari Apit..Comel kan.kan.kan.....Tq Apit..


25 jejari yang tajam menaip:

\\ Izzah // said...

Salam Lebaran Kak M !
Hihi , jaohh laa Langkawi , takdapat nak rase biskut Kak M , hehe , pos boleh ? Nak duet raye nak duet rayee ! ^____^

Sally Yatiey said...

Salam Aidilfitri ;D

Cinta Misteri said...

Selamat Hari Raya, utk M dr CiM sekeluarga

Raimi Syazwan Abdul Rashid said...

Ilalliqa' ya Ramadhan wa Ahlan Wasahlan ya Syawal 1433 wa Marhaban Bikum. Salam Kemenangan dan di mohon bersama sejuta kemaafan, Selamat Hari Raya Aidilfitri 2012
♌¹³

Ziarah-menziarahi di: Sejuta Kemaafan | Selamat Hari Raya Aidilfitri | Salam Kemenagan Lagu raya pulak ada kat ♩♫Koleksi Lagu Raya 2012♬♪

Norzie hany said...

Selamat hari raya M.

FnF Simple Life said...

salam aidil fitri maaf zahir dan batin M ;)

Cendol said...

wahhh M pun ade doodle!!hee comel plak tu.hmm selamat hari raya juge M.Cendol nk ckp tahnks n sory for every single thing! semoga ukhwah ni berkekalan,kim salam cubit pipi kat khalish.hehe

Miss BaNu said...

cantiknya doodle apit tu..hari tuh dh lewat utk join sekali..jelesnyer hehe..Selamat hari raya yer kak..

Marya Yusof said...

As salam M,

Salam Lebaran dari kami sekeluarga yg jauh...Taqabbalallahu minna wa minkum... :))

Masha Meisters said...

chomelllll....salam lebaran K.M n family maaf zahir dan batin ye :)

Leeza dayasari [santai leeza] said...

salam lebaran noh...

لين Si Pipi Merah said...

sis M ..minna wa miinkum taqabbal yaa kareem...:)

Woofer Storm said...

slmt hari raya..maaf zahir dan batin yaa.

kuih raya jgn lupa pos ye.ehehee

Erna Ziana Lamsera said...

datang beraya^^ selamat hr raya ^^

FnF Simple Life said...

Salam aidil fitri maaf zahir dan batin buat M sekeluarga ;)

Antonietta Liparulo said...

I'm sorry, but that at the time of Hiriko cars can only be bought in the States, you have to wait some time.

Have a nice day

Khairun Solehah said...

slmt ari raya ^_^

LadyBird said...

Salam Aidilfitri

Rohani Hashim said...

Selamat hari raya M.ampun dan maaf juga dr hany yer.

Cik Nur said...

salam aidilfitri buat M sekeluarga ye..

Chic Na said...

selamat hari raya ke7. lewat cik na dtg beraya. br baik demam. huhu..

Wanieys said...

selamat hari raya maaf zahir batin yer kak...klu aa salah silap wani sepanjang kita kenal harap ampun yer :)

Deqla manjew said...

mmg comel doodle tu..mcm raya deepavali pun ada...hikhik...selamat hari raya dear...

9n0L4 said...

salam hari raye lagiii. hehe. 0 0 jugakkk ye. ;)

Che Rosliza Che mat said...

Selamat Hari Raya...