Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Wednesday, August 22, 2012

Wordless Wednesday





Potret Kenangan Di Aidilfitri 


p/s: TQ My Mak Sebab sudi jadi Photographer ^_^

16 jejari yang tajam menaip:

Cikgu Ma said...

salam aidilfitri =)

Leeza dayasari [santai leeza] said...

gambar raya erk....

Leeza dayasari [santai leeza] said...

gambar raya erk....

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

Slmt raye, M!:-) tahun nie tak sedondon ker?:-) si comel takmo tgk camera yer...bebudak kn, ssh nk ajak bergmbr, huhu...mcm yayan tu, nk diagah2 bru nk tgk, huhuhu

Cendol said...

comelnye anda sekeluarga.moga bahagia selalu..kirim cubit pipi kat khalish.hehe

لين Si Pipi Merah said...

huk3 batuk lynn nie susah nak baik..takpa sis kafarah untuk dosa2..

:) sis.. selamat hari raya...lynn takde pic raya tahun nie..semua macam taknak jadi je.. tak mengapa allah nak uji kan..

baju raya sis ,,wahh cantik.. comel khalish..<3 semoga melahirkan keluarga bahagia sakinah mawaddah warahmah..Amiin.. :)

لين Si Pipi Merah said...

sis...blog lynn ringan tak? ehee...

Tihara said...

sselamat hari raya...cun nya gambar raya :)

Arina Shamsul said...

Selamat hari raya dear :)

Cik Nur said...

aloo..nape gmbor yg atas tu khalish tak tgk kamera...

Chic Na said...

one happy family.. ;)

Wanieys said...

wah cun gambar sefamily hehehe....muka akak dgn husband nk sama la :)

hazwan hairy said...

sweetnya akak..hehe..salam lebaran lagi ^_^

Deqla manjew said...

tu dia 3 branak...sweet!

9n0L4 said...

slmt hari rayaaaaaa. maaf zahir batin. hee. raya sebulan kan. ;)

Che Rosliza Che mat said...

Mak jadik photografer hihihi...Salam Aidil fitri