Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Thursday, March 21, 2013

Congrats Dik Fisz


Seperti yang kita semua sedia maklum, ari ni result SPM dah keluaq pagi tadi..Pastinya hari ni ramai yang menangis kegembiraan dan mungkin ada yang bersedih kegagalan...Tahniah pada yang berjaya..Pada yang kurang berjaya, jangan putus asa tau. Masih ada peluang yang menanti untuk adik2 mencari kejayaan hidup ni..cuma perlu rajin berusaha ja..

Alhamdulillah...setinggi-tinggi kesyukuran M panjatkan pada Ilahi atas kejayaan adik bongsu M dalam exam SPM tahun lepas.. Walaupun tak dapat straight A's, jumlah A yang adik dapat tu pun dah buat kami sekeluarga  cukup berbangga dan bersyukur sesangat...Apatah lagi adik dinobatkan sebagai pelajar cemerlang sekolah. Ya Allah gembira sangat Mak, Ayah, Akak & Abang ni...

TAHNIAH MUHAMMAD HAFIS BIN ROSLI

Akak doakan adik terus berusaha dan berjaya dalam hidup ni...Yang pastinya, doa restu Mak Ayah penting dalam setiap perbuatan kita...Depa la pemangkin kejayaan adik tu..

Wassalam

p/s: Jangan lupa tunaikan nazar tu secepat mungkin tau (^_^)

27 jejari yang tajam menaip:

Cik Nur™ said...

tahniah buat dik fisz....

Yumida Huda said...

tahniah
alhamdulillah

umi alya said...

tahniah buat adik M..

Acik Erna said...

Tahnia buat adik M

Mrs Velentine said...

tahniah buat adik Kak M..Mv klik2 sini

Che Rosliza Che Mat said...

Tahniah untuk adik M dapat keputusan yg cemerlang....

Cik Aini said...

congrats tu adek akak..
bapa A tu kak..moga trs sukcess ye adik mohd Hafis.amin

Cik Pensil said...

wahh. tahniah kepada beliau :)

Arina Shamsul said...

berapa A? hehehe.tahniah..tahniah,moga masa depan lebih cerah :)

Deqla Manjew said...

wahhh,.... tahniah buat adik M.. bukan calang2 tau nk dpt pelajar cemerlang sekolah...=)

Aisy Nasiha said...

Tahniah kepada adik Hafis... Semoga terus jadi insan yang soleh dan berjaya capai cita cita..

Chic Na said...

tahniah untuk adik akak. :)

klik2 kotex.

N.Aima K said...

wah TAHNIAHHHHHHH

Solehah Shamsuddin said...

Tahniah untuk adik akak. Wah, akak bagi hadiah apa pada dy? :)

Cho Zila said...

tahniah.. tahniah... moga terus berjayalah hendaknya...

Mrs Velentine said...

salam jumaat kak M..mV klik2 nuff...tahniah buat adik kak M

fieda said...

tahniah..

BERT said...

tahniah untuk adik hafiz tu.. budak2 skang emmang cerdik2 kan hehe..

jum join contest nuffnang saya buat jom.. boleh menang coklat buatan saya dan hadiah misteri... tengok link ni :)
http://viniyamey.blogspot.com/2013/03/dah-dapat-cek-nuffnang-jum-join-peraduan.html

hazwan hairy said...

tahniah tuk adk akak..dpt bp tu?mesti A byk sbb dh pelajar cemerlang..hehe

Ratu Hatiku said...

Alhamdulillah.. tahniah.. :)

kisah Si Dairy said...

syukur alhamdulillah.. :)

Jemarisuri said...

congrats..

Nasuha said...

Tahniah! ♥

Hatimi Tahirruddin said...

tahniah kepada beliau...semoga lepas ni akan bermotivasi dlm apa juga jurusan yg ingin diambil...

lelamaisara said...

tahniah tahniah..;)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

tahniah utk adik akak yer

9n0L4 said...

yg penting akhlak mesti stret A. :)