Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Monday, March 11, 2013

Happy Besday Mrs Erry


Cer tengok awek cun kat atas tu, ha! Tu la Mrs Erry yang M maksudkan.. 
Ari ni genaplah 30 tahun umur Deqla ( tapi nampak cam 20an ja kan)

To Deqla cute, M doakan:

Semoga panjang usia
Sentiasa berbahagia di samping Pak Erry
Maintain cun always
Murah rezeki berlipat ganda
Semoga jadi wanita, anak & isteri yang solehah

Aaminnn 


Wassalam

23 jejari yang tajam menaip:

Cik Nur™ said...

selamat ulangtahun kelahiran Deqla...

Cinta Misteri said...

hb deqla...

tambah 1 doa lg, moga cpt dikurniakan cahayamata

Cik Aini said...

amin..
moga segala doa2 kami semua tuk Deqla di makbulkan Tuhan :)

Shida Radzuan said...

HB mrs ery :)

Deqla manjew said...

terharu sgt tau.. comey lak gmbo tu..hahahaha...mekaceh M syg...x psl2 mrs erry dpt pak yer? kekekeke...

Deqla manjew said...

@Cinta Misteri
mekaceh kak niena utk doa tuh! =)

E'in said...

happy birthdat deqla... :)

AyueJean AJ said...

Selamat Hari Lahir buat Deqla....
Moga panjang umur dan murah rezeki... =D

aTieYusof Family said...

Happy Birthday Mrs Erry..
moga sentiasa di berkati Allah S.W.T..amin! :)

Mrs Velentine said...

HB deqla.semoga cepat dikurniakan cahayamata..amin

Mimi Azirah said...

happy birthday deqla

syiela said...

hb deqla :)

are_lin@yu said...

3 series tp xnmpk mcm tu pn kn..jeles ok!hihi...selamat hari lahir deqla !

Kesuma Angsana said...

dah wish dier juga

QasehnyaRania said...

selamat hari lahir buat deqla

nanieybarnieylurviey said...

Aamiin.. ;) umur 3 series tp mula cm student uni

Chic Na said...

selamat hari lahir deqla.

Hatimi Tahirruddin said...

happy birthday kepada beliau...mmg awet muda tu...

TiranaAduka said...

ta doakan smoga sihat selalu.amin

TiranaAduka said...

ta doakan smoga sihat selalu.amin

Remy hazza said...

selamat hari lahir dari remy disini.....

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

HB Deqla

9n0L4 said...

haaaaaa. budak skolah ni dh jumpe dh. hehe.