Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Sunday, March 31, 2013

Sanah Helwah Kak Izan & Lela ^_^


Wah! hari ni dua orang lagi member GSF yang bertambah umurnya..Hi hi hi..
Special to Kak Izan & Lela....Happy Birthday ^_^



&

(Lela bersama Suami tercinta & puteri kesayangannya Alesya)

Sempena hari kelahiran kalian berdua, M doakan:

Di panjangkan usia
Murah rezeki & success dalam bisnes (kak Izan)
Di permudahkan segala urusan
Diberikan kesihatan yang baik
Bahagia bersama keluarga tersayang
 
Wassalam
p/s: Semalam M ngedate lagi ngan Cik Ai tau....walaupun sekejap tapi dapat gak lepaskan rindu dihati (^_^)

24 jejari yang tajam menaip:

umi alya said...

hepi bday buat mereka berdua

Cinta Misteri said...

hepi birthday utk izan & lela. keduanya CiM dh jumpa, insyaAllah kami akn brjumpa lg.

wah M... ngedet ngan Ai yep. kt mana tuewww?

~Kak Nah Backyard (^_^)~ said...

selamat hari lahir buat keduanya. semuga sentiasa dalam Lindungan dan Rahmat Allah..sihat dan bahagia selalu =)

tenku butang said...

done follow sini.. jom follow n singgah blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/

klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

ieda immi said...

EPPY BDAY BUAT MEREKA BERDUA ! ;)

Riedaffya ibrahim said...

hepi besday buat mereka..

BaNu Syah said...

happy besday utk diorang

Aine Ainun said...

HB Kalian berdua....=))))

Mieya Atiera said...

Selamat hari lahir dan semoga murah rezeki buat mereka :)

Hatimi Tahirruddin said...

happy birthday kepada mereka berdua... :)

Mrs Velentine said...

HB mama mia & mama lela....ngedet ddgn ai..wah 2x

Deqla Manjew said...

hbb kak izan & mama lela... deqla lom up entri lg...huhu

lelamaisara said...

terima kasih kak m...akak ni n3 besday sya kan..nape bg jeles cakap g jumpe ai..haissss...hahahhaha..jeles ni..kak cepat pos adiah special tau..hehehhehehehe..:)

Che Rosliza Che Mat said...

Happy Birthday bUat Izan Dan lela..

Si Matatajam said...

@lelamaisara: ala selit skit ja tu..ha ha..tunggu hadiahnya yek....

Si Matatajam said...

@Cinta Misteri: Ngedate kat Langkawi gak la kak Niena sb Ai Mai sini tengok LiMA

are_lin@yu said...

selamat hari lahir buat mama vouge dua ni..hehe

wah jmpa ia lg..beznya..

Chic Na said...

happy bday sayang2 semua.

kak ngedate ngan Ai lagi? jelesnya...

Myra Jay said...

Happy besday to them :D

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

sanah helwah kak izan n kak lela

wan nurul hezrina abd halim said...

esk kena wat entri harinie dah tak sompek.hehe btw hb for both of u two=)

Cik Nur™ said...

selamat ulangtahun kelahiran buat mereka berdua.. :)

Cik Aini said...

hepi belated besday to dem :)

wpun sekejap tp puas hati kan kak..terlepas rindu kat akak :)

9n0L4 said...

amboiiii. ngedate dgn ai lagi. bile nak ngedate dgn jaa ni. hihu.