Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Sunday, March 10, 2013

Sanah Helwah Mama Asya


Hari ni besday salah sorang member GSF iaitu Lya,  seorang ibu yg penyayang & tabah..

Special to Lya...hope u like it ^_^

Lya bersama Puteri tunggalnya Asya...
( Sori Lya, Akak amik pict ni w/o permission, kalau habaq tak surprise la kan )

Akak doakan Lya:

Di panjangkan usia
Sentiasa tabah menghadapi dugaanNya
Di Murahkan rezeki
&
Bahagia di dunia mahupun di akhirat

Wassalam


P/s: I like ur Smile so much Lya...
*M harap kengkawan dapat mendoakan kesejahteraan Lya & Asya yek...

26 jejari yang tajam menaip:

Cik Nur™ said...

HB Lya... :)

Makbed Journal said...

Alamak.. Xwish lg..

Sally Yatiey said...

Selamat Hari Jadi buat Mama Asya :D

BaNu Syah said...

happy besday lya..

Nadia Elena said...

hehe, slmt hari jd jgk utk beliau.. =)

Etuza Ezawarna said...

cantik kad selamat hari lahir blog HATI

Tihara said...

happy birthday lya :)

Mas Zull said...

assalamualaikum M...selamat hari lahir buat Lya...:)

Yumida Huda said...

slmt ulang thn sis lya

hazwan hairy said...

hepy birthdy tuk beliau.. :-)

~Kak Nah Backyard (^_^)~ said...

salam singgah.epy besday untuk Lya..=)

BUNDA a.k.a KN said...

hepy besday Lya...cantik kad tu..

tenku butang said...

singgahbalas disini.. =)

happy besday Lya.. =)

Remy hazza said...

selamat hari lahir dari remy......

Cinta Misteri said...

hb lya, moga diberikan kesihatan yg baik

Cik Aini said...

hepi besday Lya :)

Shida Radzuan said...

Hb :)
wahh ramainye befday bulan mac heheee..

Deqla manjew said...

hepi belated besday Lya!

Mrs Velentine said...

HBB Lya

Mimi Azirah said...

happy belated birthday mama asya

are_lin@yu said...

selamat hari lahir buat kak lya!

QasehnyaRania said...

hb juga buat lya :)

Chic Na said...

HB lya. ;)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

HB Mama asya

LYAfrina said...

SWEETnyer..
tqvm dear...
terharu dibuatnya

9n0L4 said...

bile nk jumpe mama asya ni. padahal satu daerah je. :)