Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Wednesday, March 20, 2013

WW: Lentok Baik Punyaaa


Published with Blogger-droid v2.0.10

31 jejari yang tajam menaip:

Ayuni said...

comel!

umi alya said...

wowwwwww

TiranaAduka said...

salam sis M
Lawatan pg tirana aduka

P/S TAK kisah sis triumph x de.kat tempat ta..sis dah sudi singgah ta dah syukur .tang yg tu..kalau ada ada.kalau tak de tk pe..tq

IntaNBerliaN said...

mmg lentoq baik punya ni.. hihi

Riedaffya ibrahim said...

kite pon da nak lentok sama tgk pic nih...

Riedaffya ibrahim said...

M...ms blk dr langkawi..br sy terjah puas2 blog m..ghupenye m org langkawi..rugi kan sy..kalo x,,dapat kenal m..xde rezeki kite kan...InsyaAllah rasenye thn dpn nak ke langkawi lagi...

Yan Ty said...

Kalau terlaku letih rasa2 ada xkita tertidur mcm ni?

aTieYusof Family said...

Lentok baik punya..hahaha..
comell nya kucing..:)

:: Mrs.Eady :: said...

cumel :)

Ratu Hatiku said...

:D

syiela said...

hehhehe... lega rasanya tak gitu si comel :)

Zie said...

terbaik... hehehe..

AyueJean AJ said...

Amboih bukan main lagi....

Kesuma Angsana said...

hehehehe lentol abis tu

Mrs Velentine said...

mmg terbaek..dah penat sgt ni...done twities

Myra Jay said...

Hheeee, posing 'maut' tu :D

are_lin@yu said...

amboi melentik badan..hehe

eima said...

letih wat pe la tu sampai terkangkang2 tido tu

CikZaniff said...

aksi apakah itu..hihi

CikZaniff said...

best la..:)

Kuazue Mohd said...

nak join si bulus ni lah....santai...mcm tiada masalah...!!!

ros_reeza said...

alahai, kenape tu..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

haha awat tu letih ka

intanfirdaus247 said...

alololo..lentok baik nih..geram tgk

Chic Na said...

over betul kucing ni. mcm penat sgt je. hehe..

Cik Nur™ said...

kahkahkah....
bulat pun kekadang mcm tu kak.. :)

Remy hazza said...

aksi kucing memang comel....

Cik Aini said...

lentang tanpa masalah..
sbb xde nk pikir hutang bagai kan.haha

Deqla Manjew said...

kucing deqla pun suka tdo camni.. =)

Che Rosliza Che Mat said...

hihihi suka tgk..

9n0L4 said...

menggeliat kemain tu. comei. :)