Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Tuesday, March 19, 2013

Strategi Khalish Memujuk Ibunya

Assalamualaikum & Salam Ukhuwah ^_^

Nak tau tak camna cara Khalish pujuk Ibu dia kalau Ibu merajuk..hi hi...

v
v
v
Dia lukis bentuk hati kat sehelai kertas dan warnakan..tanda sayang la tu..
Dia wat senyap2 kat belakang sofa lepas tu dia bagi kertas tu kat M
Alahaiii sayang anak ibu (^_^) Terharu sangat Ibu ni tau..

Sebenaqnya saja ja Ibu ni buat2 merajuk..nak tengok Si anak tu nak pujuk ke tak..

*Sayang Khalish So Much*


Wassalam


31 jejari yang tajam menaip:

umi alya said...

pandainya khalish ambil hati..

Arina Shamsul said...

alahai...sweetnya .heheh
alesya pulak dia datang dekat2 mama pas tu kiss2 mama sampai mama senyum..hehehe

Boni kacak said...

Wah.. Bagusnya.. Pandai dia memujuk..hahahaa.. Bertuah dapat anak mcm ni..heehe

Nastyna said...

Ini kalau saya hari2 pura2 merajuk gini ni ehehe.

P#eoniX said...

dah pandai anak akak pujuk akak...hehehhe...

fatal1ty said...

Terbaik!!

TiranaAduka said...

salam M
Huhuhuhu...kreatif juga

Chic Na said...

alahaii sweetnya khalish.. auntie pun cair tgk. hikhik..

Cik Gee said...

pandainya!! budak baik masa depan pasti cerah jgk ni! jaga baik2! hihi!

Hatimi Tahirruddin said...

haha mmg pandai khalish ni ambek hati ibu dia....

Makbed Journal said...

hehee..pandainya dia.

deno said...

olo pandainya khalish... penyayang pula tu... good boy... :)

Nora Karim said...

alololo... sweetnya...

Crew Fathi said...

Wooohaaa.. Terbaik.. Hehee

IntaNBerliaN said...

ololooo sweetnya khalish ni... :-)

syiela said...

alahai sweetnya dia.. pandai la...

*** thanks ye M.. moga terus serasi dgn drsneez

Zie said...

alahai tersentuh hati kalau macam ni

Kesuma Angsana said...

so sweetlah !

Mrs Velentine said...

andu bah sweetnya....mesti terharu kan..done kotex

Myra Jay said...

Alahai comelnyerrr ;)

Lembut hati terus :D

AyueJean AJ said...

Alahai sweet nya dia...

are_lin@yu said...

pndai betul khalish pjuk ibu dia ek..anak yg baik ni..hihi

ros_reeza said...

sweetnya sayang...hihihi

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

pandai sungguh pujuk ibu..sweet

intanfirdaus247 said...

swetnya...best nyaaaa....

Cik Nur™ said...

bentuk hai warna pink..
ingt lagi pergi melaka...

khalish nak bentuk hati...
hihihi...

rindu dia..

Remy hazza said...

sweet nyer dia......

Cik Aini said...

pandai Khalish
yelah selalunya ibu dia ja yg dok pujuk kan..

Deqla Manjew said...

hahaha.. dia suka bentuk love yer.. tp bijak la kan dia tau bentuk love tu simbol apa...

N.Aima K said...

olololo sweetnya!!

9n0L4 said...

amboiiii, mmg anak ibu la khalish ni. untung kak m. :)