Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Sunday, March 03, 2013

Letih sangat la tu...

Assalamualaikum & Salam Ukhuwah 


Lepas buat homework terus ja lentok kat sofa...hi hi letih sangat la tu....

Wassalam 

24 jejari yang tajam menaip:

Yumida Huda said...

terserlah kecomelannya bila tdo

Acik Erna said...

assalam M..sian anak bujang M tu samapi tertidur

Tihara said...

sian dia letih, yang mama dia snap pic dia baekk punya :)

eita said...

lena sungguh tido dia

Cik Nur™ said...

alololo..siannya my hero.. :)

Hans said...

letih bebenor tu

Chic Na said...

penat khalish. harini dah sekolah kan..

Hatimi Tahirruddin said...

wah terus shut down...letih sgt kot...

NIA SI DRUMSTICK said...

alolo..ciannn die..hihi..

Cik Aini said...

mmg letih sgt la tu akak kalo smp camtu..hihihi

comel je tgk si Khalish ni tdo :)

Deqla manjew said...

rasa nk lelap mata gak tgk khalish tdo.. huhu.. ngantokkkk...

Che Rosliza Che Mat said...

Lena betul dia tidur...pasti dah mimpi indah..

jaakechik said...

tenang jer muka dia time tidur...suka tgk!

Mrs Velentine said...

dah letih sgt tue

Shida Radzuan said...

penat dah tu..sian dia.. :)

nanieybarnieylurviey said...

Betoi2 letih nih

wan nurul hezrina abd halim said...

sucijer nmpk bila tido..

Nisa Greennnpanda said...

hehe..comel je die tido..

Mohd Selim Zainal said...

wahh..lena nyer tidur ...

mselim3

pls:penat sangat agaknya tu...

baby comel said...

nasib dah siap homework tu kan..

Remy hazza said...

sian khalish...penat sangat ler tu....

Mimi Azirah said...

betul2 letih nih

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

letih sgt tu blk sek terus tido hihi

9n0L4 said...

ciannye die. belum minum milo la ni. hehe.