Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Monday, March 11, 2013

Murahnya Hati Kak Niena


Petang semalam, M terdengar deruman motorsikal kat laman umah M.. Abang posmen rupanya. Banyak jugak sampul surat yang diterima.. Tapi ada satu sampul surat untuk Si Matatajam.. Ni mesti daripada kengkawan blogger...

Bila M bukak ada sebuah buku Al Ma'thurat...Kiriman dari Kak Niena aka CIM


Terima kasih bebanyak ye Kak Niena...bermanfaat sungguh kiriman dari akak ni..In Shaa Allah M akan amalkan dalam kehidupan seharian..

Wassalam



26 jejari yang tajam menaip:

Mrs Velentine said...

alhamdulillah./...kak niena mmg pemurah..

Mimi Azirah said...

alhamdulillah...tahniah..boleh diamalkan slalu

Ratu Hatiku said...

Bestnya...

Acik Erna said...

assalam M...boleh dibaca setiap hari kan M

Sue-Rya Qistina said...

tahniah! bole dimanfaatkan tu :)

Cho Zila said...

berbahagialah dapat sesuatu dari kawan bloggerkan.. semoga dimanfaatkan..

umi alya said...

murahnya rezeki M

Mas Zull said...

assalamualaikum M...seronoknya dpt hadiah tu...:)

Riedaffya ibrahim said...

banyak manfaat nih...

Deqla manjew said...

alhamdulillah.. byk manfaatnya buat smua...

are_lin@yu said...

alhamdulillah blh di amalkan

Kesuma Angsana said...

suka bila dapt sesuatu yg boleh dimanafaatkan

Mak Wardah said...

ALhamdulillah semuga ukhwah berpanjangan

QasehnyaRania said...

alhamdulillah.rezeki ",

BaNu Syah said...

samalah dapat gak..thanks kaK CIM alhamdulilah boleh diamalkan selalu nanti =)

~Kak Nah Backyard (^_^)~ said...

Assalamualaikum..kunjungan balas dari knah n follow juga..

nanieybarnieylurviey said...

Alhamdulillah :)

Tihara said...

alhamdulillah sangat bermakna ni :)

Cinta Misteri said...

thanks M....
semoga dpt dimanfaatkan. ikhlas dr kami sekeluarga.

Chic Na said...

tu la. dah banyak kali dpt cenderamata dr kak niena. ;)

Cik Nur™ said...

alhamdulillah...
Besar pahala kak niena...

TiranaAduka said...

simpan elok2 tau.hehehe

Shida Radzuan said...

tahniah kak M ..shida ada terima juga sama isi mcm tu tp dr blogger kak yana :)

Remy hazza said...

alhamdulillah..... rezeki dan ilmu dari kenkawan blogger.....

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

kak niena mmg mrh hati kan

9n0L4 said...

dh lame sampai tapi tak buat entry lagi. hehe.