Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Wednesday, March 13, 2013

WW: Hasil Seni Di Sekolah

Assalamualaikum & Salam Ukhuwah ^_^




Published with Blogger-droid v2.0.10

24 jejari yang tajam menaip:

AyueJean AJ said...

Teringat zaman sekolah.... =D

Cik Nur™ said...

comei..!
mesti dia sukakan aktiviti ni..hih

are_lin@yu said...

wahh tgn khalish hijau gitu..hehe

CikZaniff said...

cantik..

Sue-Rya Qistina said...

simple je kan hasil seni camni. saya suka saya suka. baru ptg semlm tgk upin ipin wat seni camni kt dinding sekolah diorg. hehehe

Ummiarissa Mahdi said...

jari khalish...hijau menyerlahlah..

Myra Jay said...

Hehee, leh simpan sebagai kenangan :D

izan mama mia said...

hah..tapak tgn khalish wane ijo

Budak Kampung said...

teringt zaman dulu2..buat lukisan cmni.ciap gune buat buat ala2 stamp pad, gne berus gigi

Chic Na said...

apesal jari terputus2 tu? hehe.. cantik tangan hijau. ;)

done hi-shop.

Deqla manjew said...

ehh nmpk kreatip la pulak...haha.. tgn khalish yer tu...mesti time ni tgh jadi hulk kan.. hihihi...

lelamaisara said...

wah ade tangan hijau kat sini....cantik je

Nisah Idham said...

cumelnye tangan hudak khalish ni.. dulu makcik pun suke buat seni tempek2 cenggini..

MAZLIZA ABD RAZAK said...

ceria warna tu .. :)

Mrs Velentine said...

suka..sebab hijau...

Hatimi Tahirruddin said...

wah ni geng tangan hijau ni...:D

Cik Aini said...

opssss
incredible hulk nih.hahaha
comeii je tgn Khalish tu :)

Che Rosliza Che Mat said...

khalish suka seni ya...

N.Aima K said...

uu i loikelah dear

wan nurul hezrina abd halim said...

cantik plak art tapak tangan nie=)

nanieybarnieylurviey said...

Full mark!! :) tringt zmn tadika dlu lak

Shida Radzuan said...

pndai dia heheee :D

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

cantik...bijak khalish

9n0L4 said...

comeinye kaler hijau ni. :)