Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Sunday, March 31, 2013

Jom Tengok Sapa Yang Kena


Dalam entry ni, M ada wat teka2... So ari ni M nak umumkan la jawapannya & sapa yang terpantas menjawab dengan tepat tu...

Jawapannya adalah

PISANG UDANG @ PISANG RAJA UDANG


Jom kita tengok sapa yang kena...
v


v


v


v


v


v

Pada kak Tini bagi details kat kotak komen entry ni untuk penghantaran cenderahati yek.. (Jgn risau M x publish komen tu nanti..)


Wassalam

p/s: Sori ye kak, sebenaqnya cenderahati tu memang M dah beli awai2 ari tu...

25 jejari yang tajam menaip:

Mas Zull said...

assalamualaikum M...wah bestnya ada ole2 dr Langkawi yer...:)

umi alya said...

alhamdulillah rezeki akak..
bab cenderahati tu, akak gurau jer, org nak kasi byk lak songehnya.. hihihi

Yumida Huda said...

wah..x sempat nk join
tahniah pd yg meneka dgn betul

aah..yg sticker tu utk lekat kat hp

zino said...

salam hujung minggu....

adyna said...

Tahniah pada yang terkena ;)

Jay Ar said...

Tahniah kpd pemenang.......

fatal1ty said...

salam,
Amalkan makanan sunnah?

Sila layari http://ijustbought.blogspot.com/
Facebook http://www.facebook.com/TimurTengahEnterprise
untuk berbagai produk dari timur tengah.

Terima kasih.

NIA SI DRUMSTICK said...

wahh..tahniah2..hihi

Hatimi Tahirruddin said...

wah tahniah kepada beliau... :) baru tahu pisang udang namanya...hehe

Deqla Manjew said...

alaa... terlps nk teka...huhuhuhu

Che Rosliza Che Mat said...

Tahniah akak umi...

lelamaisara said...

pisang berangan dibawa belayar..heheheh

N.Aima K said...

waaaaaaaaah..baru tau nii

adzairdawati makdara said...

tahniahhhhhhhhhhhh

are_lin@yu said...

adoi cmna blh terlepas ni.hehe

Chic Na said...

ooo.. kalau pisang raja tu pernah la dengar.

Myra Jay said...

Wahhh, tahniah kak Tini, pandai meneka ;D

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

ala telepas la nk teka

wan nurul hezrina abd halim said...

tahniah pd yang menang..kalau nurul mmg tak pernah dengarnama pisang2..huhu

Cik Nur™ said...

Nur terlepas entry teka2 tu....
Tahniah buat pemenang..
terer dia teka.. :)

nanieybarnieylurviey said...

Terlepaa sudaaa. Thniah yg menang tu

Cik Aini said...

ai terlepas byk entry akak..dh lama kot x bw..huhu
tahniah pada pemenang :)

QasehnyaRania said...

tahniah buat umi alya

QasehnyaRania said...

tahniah buat umi alya

9n0L4 said...

huhuhuhuhu. tak pernah dgr pulak name pisang mcm tu.