Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Saturday, November 17, 2012

Bukan Mengada-ngada Tau..





p/s: Mengertilah Wahai Kaum Adam ^_^


Kredit: MukaBuku

24 jejari yang tajam menaip:

hananhadila said...

wah , hanan sukeeeeeeeeee :D

baby comel said...

betul tu kak M, menangis sebab kita punya hati yg lembut, sebab kita CARE. kan?
~wanita dgn airmata bukan utk meminta simpati. sekadar melepaskan rasa hati..

Tihara said...

as salam

kaum adam besenye susah nak mengerti sbb jiwa mereka keras..serba serbinya keras..kemain lagi, heheh:D

eita said...

betol2...

zino said...

tau tu hehe

Cik Ain said...

ahaha ,ain baru baca kat pesbuk gak kekeke ,yeah bukan mengada tau haha

C'Jai said...

hmmmm...betul..hati wanita mudah sagat tersentuh...

Acik Erna said...

Assalam M.memang betul acilk setuju

Cik Nur said...

betul..bukan nak ngada2..
tapi dah ALLAH ciptakan hati perempuan ni lembutkan.. :)

aku HaniAsyira said...

hati kita memang lembut.. soft gitu.. takyah taruk softlan dah. =)

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

salam kak M

memg betul tu,bkn kite ngade2 kan,hehe tp kita kn perempuan,,nk dimanje2 dipujuk2 gitu,hehehe

QasehnyaRania said...

ya betol..setuju 101% ..

لين Si Pipi Merah said...

mantOP!

Chic Na said...

betul tu. tolong laaaa faham wahai encik lelaki.

#klik2 sini jgk. ;)

intanfirdaus247 said...

Kak M, betoi! sy setuju!

nanieybarnieylurviey said...

Betul tu kak. Kdg benda smple pun kte mampu mengalirkan airmata. Tu yg lelaki perlu tau!!

miz ruha said...

hati sy lemah lembut juga.. =)

cubit en nuff untuk kak M... ^_^

Cik Aini said...

suka entry nih...
nti bila dh kawin nk pelekat kat dinding bg laki baca.muahahaha

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

betol2...suka sgt quotes tu

shidaR said...

setuju kak M '_'

9n0L4 said...

suke dgn statement ni. suits women. :)

Deqla manjew said...

deqla pun mcm tu jugak..tp dgn hubby je la.. hikhik..

Mrs Velentine said...

setuju

wan nurul hezrina said...

setuju tapi jgn melebihi batas..hikhik