Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Wednesday, November 21, 2012

WW: Matawang Euro

*Assalamualaikum*






Rezeki My Hubby.. ALHAMDULILLAH


Published with Blogger-droid v2.0.9

34 jejari yang tajam menaip:

Mrs Velentine said...

first time nampak

Deqla manjew said...

alhamdulillah...mana hubby M dpt ni??

intanfirdaus247 said...

Kak M bagi salam, intan jawab, Waalaikumsalam..:) wah duit euro..husband akak dapat dia keja sana ka lagu mana n?

Acik Erna said...

Alhamdulillah rezeki kan M..murah rezeki hubby m

wan nurul hezrina said...

wah bolehlah buat koleksi kan kak m=)besar ek saiznya..

syiela said...

alhamdulillah... rezeki.. syukur ya Allah

Jue Jaynee said...

kalu tukar ? berapa ye? hhiikk bestla

Nyue said...

nak satu keping..ahahahahaha

rieda_ffya said...

wah...lumayan rezeki tu yer..hee

nanieybarnieylurviey said...

Alhamdulillah...
Mesti ada cerita lagi kan3... disebalik gmbr ni..

izan mama mia said...

festime tgk..ish

PinkUmmi said...

wah dapat duit arab....

PinkUmmi said...

done digi n colgate

Gorgeous & Beautiful said...

best nyer dpt duet euro...kalo convert kpd RM mesti byk....

cweet pinky said...

wah , alhamdulillah , kat mane chatbox ek ??

hazwan hairy said...

wah euro..hehe...alhmdulillah rezeki

Kakzakie said...

Boleh ke money changer tukar dapat banyak. Macam anak saudara kakak kerjanya belayar bila balik macam-macam duit asing. Kalau yg besar untung, kalau yg kecik simpan aje jadi kenangan.

dya bunga said...

1st time tgk

Chic Na said...

tukar duit malaysia dah banyak ni. hihi..

Cik Nur said...

simpan2.. :)
sayang nak guna..hihi..

tapikan, bape eh nilai tu kak..?

aku HaniAsyira said...

simpan dalam album taw

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

alhamdulilah rezeki ye kak M,,

yg 50 tu cntiklah=)

Kesuma Angsana said...

wah2 rezeki tu

Tihara said...

as salam

hubby g oversea ke..bestnyer:)

Solehah Shamsuddin said...

duit ni duit negara mana?

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

kalu tukar duit mesia berapa ni kak..

nik ros said...

syukur dgn rezeki yg dapat kan :)

QasehnyaRania said...

camna hubby M leh dapat ..cer citer ;D
kata sharing is caring, kan..:D

QasehnyaRania said...

camna hubby M leh dapat ..cer citer ;D
kata sharing is caring, kan..:D

Karukord Jagau's said...

pinjam sekeping bulih? :)

Cik Aini said...

alhamdulillah..
byk gak ni dpt kalo tukar..
ai ada simpan ms g jerman dulu..smp skrg sj simpan wat kenangan..syg nk tukaq :)

shidaR said...

boleh tukar ke mata wang ni? bape nilai dia kak M?

9n0L4 said...

cantiknyeeee. tak pernah tgk pun duet ni. ;)

Hatimi Tahirruddin said...

wah saiz dia mcm pendek sikit....tapi mmg cantek...