Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Thursday, November 22, 2012

Sorry...Ter'publish'!


Maaf yek kengkawan M dah terpublish entry yang belum siap tadi..
Entry tu sebenaqnya M draft untuk publish esok..
Ada yang misteri M nak cerita nanti..
So tunggu esok na.

SORRY >_<

39 jejari yang tajam menaip:

Miss Light of Happiness said...

hehehe... tu pasal pelik tadi... tetibe nak view.. takde ape ape.. hiii^^

okay..akan ku tunggu sis..~ ^^

intanfirdaus247 said...

Patut pi tadi kosong ..kak M neh..akakakak

Cik Nur said...

apakah..? nur tak sempat tgk tadi..

Encik H said...

alaa..tak aci la macam ni..hehehe..padahal xtau pun entry apa yg M publish..:p

Acik Erna said...

Assalam M..sama pulak kita misteri he he.

Fendy said...

kdg2 saya pon macam tu gak..ter-publish...haha

nanieybarnieylurviey said...

Kasik suspen eh Kak M :)

shidaR said...

nak tgu esok lah hehee^^ ape eh kak M publish xsempat tgk hihihi ^_^

Leeza dayasari [santai leeza] said...

it ok.

Mieya Atiera said...

Hikhik. biasa lah tu. mieya pon pernah juga lalui situasi yang sama.

eita said...

ter...komen plok...
hahahha

Chic Na said...

patutla td cari2 takde. huhu..

Karukord Jagau's said...

aiseyman...aku x sempat baca lagi huhuhuh

Anak Pak Muin said...

wow..misteri..hehe

Jemari_Suri said...

alamak...kalau js mmg dh malas dh taip..kena cari mood hari lain plak...hihi

dya bunga said...

tertanya2 ni.hihi

baby comel said...

tersenyum kita baca entri ni.. okey, esok kita tunggu misteri kak M ye :)

Eiqa Almond said...

x boleh dimaafkan nie >,<
hehhee gurau jee..

-meeSUPERGIRL- said...

hah msteri? Dah update gtaw mee! Mee mmg suka msteri2 neh. Hehe

Cik Aini said...

hahahaha
apa sori2?
sori2 naik lori lah.hehehehe

opss! baru kata xmo mulut celupor..huhuhu ampun kak M.. :)

Cik Aini said...

done Colgate lagikk tuk kak M :)

Wak Gelas™ said...

wak X sempat baca.. uuhHuu

Deqla manjew said...

owh...deqla pun biase buat kesilapan tu..tgn ni tah camne boleh terpublish kan...hihihi..x sabar nk tau citer apa tu...cpt update tau M.. :)

Deqla manjew said...

owh...deqla pun biase buat kesilapan tu..tgn ni tah camne boleh terpublish kan...hihihi..x sabar nk tau citer apa tu...cpt update tau M.. :)

IntaNBerliaN said...

sy pun pnh jadi camni

Nyue said...

Xsabar nk tgu cite cik M esok..hehheee

are_lin@yu said...

mana2??hihihi..salam jumaat dear ;-)

lelamaisara said...

ohhh...ok tak pe..hehe..

Tihara said...

as salam

misteri yg tasik pink tu ey..akk pun kdang2 jadi camni jugaks:)

Tihara said...

jangan publish-akak klik fear factor gambo aron aziz..:)

eima said...

PTT LA......TAK PE TAK PE

Shasha Yacob said...

misteri sungguh cerita dia, hihi pink pinnk lagik.

boni kacak said...

huh..misteri??macam menakutkan je ni..tak sabar nak tau

kinara kinatara said...

garu2 kepala..huhu:)

Che Rosliza Che mat said...

kikiki...oh ya ke...

drzirakudo said...

laa igtkn ape.. haha

9n0L4 said...

hehe. tersalah skali skale pun sweet jugak kan. :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

wani pn penah jd mcm ni hehehe

PinkUmmi said...

pernah jd mcm nih jugak