Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Tuesday, November 13, 2012

Khalish Tunggang Harimau


Ha ha cam gempaq ja tajuk entry ni kan! Memang betoi pun Khalish tunggang harimau tapi rimau tu tak bergerak la sebab patung ja..ha ha..


Nak tengok Khalish dok atas belakang rimau tak? Cer tengok kat bawah ni...enjoysssss


Happynya dia..Kalau nak tau, Khalish yang suruh M snap2 pict dia ni tau.. 
Siap jerit2 " Ibu....amik gambar Khalish cepat...."
Hah! Tau pun akhirnya cari gak mamarazzi ni..Ari tu jual mahal..ha ha..


Hah tu dia....ghenyeh sakan tu...wat iklan gigi ka Khalish? Ha ha..

Ada lagi tau M nak cerita kat hangpa lepas ni.. Nanti M cerita kat entry yg lain yek..M ada jumpa seseorang dalam dunia blogging ni masa bawak Khalish jejalan ari tu....Tunggu.....

*Wassalam*

38 jejari yang tajam menaip:

Cik Aini said...

hehehe
my kiut Khalish ;p
ptt semangat ajk g cable car..dok ats harimau mau la amik gamb..kalo x,jenuh ligan mamarazzi nk tgkap gmb dia.hahaha

eh,jumpa sapa kak M..cita lah cepat,x sabaq nih :)

Mrs Velentine said...

wah sukanya dia..cantik gg

Cik Nur said...

amboiii..! sengeh sakan no khalish.. :)

kaklong tgk rimau tu pun mcm sengeh je kat khalish..hihi.. :)

siapakah..?
xsabo tggu entry seterusnya.. :)

MAZLIZA ABD RAZAK said...

seronoknya dia tunggang harimau tu..
kalau hidup cam ner..
he...he...

Cik Ain said...

amboihh kemain lagi tunggang harimau aummmm ahhaa

Fendy said...

berposing sakan nampaknya di atas harimau...huhu

Tihara said...

as salam

kemain lagi khalish posing dgn rimau...lama tak dengaq org kata ghenyeh..heheh..M jumpa sape eks, bestnye :)

boni kacak said...

harimau tu takut dengam khalish tu..hehehehe

Arina Shamsul said...

amboiiii..anak teruna ni sengih dan macam model colgate dah..hehehe.

hensem je ko nak..hehhe.

hananhadila said...

wahh .. seronoknye tengok Khalish .. kalo hanan naek mesti patah :P

IntaNBerliaN said...

wah bukan main lg khalish... siap suh mama dia ambik gambar... hihii comel je aksi dia :-)

baby comel said...

Wah kemain eksited si Khalish tu naik arimau =)
Jeng, jeng, jeng siapakah blogger itu kak M?? :)

Cik Nur said...

done duthlady.!

lelamaisara said...

hehehe..ingatkan harimau betui..hehhehehe

comeynye khalish posing2 ea....

MarliaMarble said...

amboi,hepi betul muka khalish tu..! seronok dia ye..=D

ieedaz @ mama_isha said...

Seronok nye khalish smpi pejam2 mata posing hihii...
Wahhh M jumpa sapekah itu????

dya bunga said...

happynya khalish.senyum lebar..haha

shidaR said...

ewahh syoknye dia heheee :D

lama xsinggah kak M..shida byk sgt melayan prasaan kak M..hehe sorry ^_^

cHeRyNa PiReS said...

lepas nieh kalo buat post Harimau Malaya...boleh pakai nieh. Nice!!!! :)

Chic Na said...

berani ye khalish tunggang harimau. huhu.. hensem lah khalish ni. :)

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

amboi khalish,hahah happy ye die, sporting ambik gambar=)

intanfirdaus247 said...

iklan colgate sambil tunggang ghimau..heheh

izan mama mia said...

amboi..sampai renit pejam mata...sempat tayang gigi tuu..hiih

C'Jai said...

hamboih Khalish....cerianya dia...tunjuk gigi ha...

QasehnyaRania said...

amboih2sakan khalish no..
awat tak ajl ciksu sama join..hihi

Deqla manjew said...

hahaha... harimau olok2 kemain lagi menyengeh...kalo rimau betul, camno tu khalish?? haha..dlm sejarah ni org tunggang rimau... hihihi

nanieybarnieylurviey said...

happynye kalish dapat main.. :) :)
siapakah yg Kak M jumpe eh? *wondering

Jue Jaynee said...

nak naik rimau juga ni

Cik Nur said...

klik nuffnang..!

adyna said...

Pandai khalish ;) comel ;)

kinara kinatara said...

comel:)

Che Rosliza Che mat said...

cute harimau gan khalish hihihi

wan nurul hezrina said...

wahhh jelesnyer tgk gg dia..tak mcm gg merah buruk..huhu..dasyat tunggang rimau2..hehe

Shasha Yacob said...

ceceh, ingatkan betul betul dah tadi. gambar pun slow motion lagi loading. aku tertipu haha

Mia Liana said...

tak takit pula khalish ni....

9n0L4 said...

amboihhhhh. seronok benor die naik patung harimau tu. ;)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

wah beraninya khalish tunggang harimau hehe...nanti kuat mcm harimau tau hikss

syiela said...

kemain lagi khalish... kalau harimau tu jalan jenuh la :)