Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Wednesday, November 14, 2012

WW: Doa Akhir Tahun & Doa Awal Tahun Hijrah






Sumber: Mukabuku

59 jejari yang tajam menaip:

Tihara said...

as salam

alhamdulillah, thanks sharing M:)

the malay male said...

selamat beramal :-)

QasehnyaRania said...

tenq m

mornink;)

mselim3 said...

Assalammualaikum...terima kasih atas doa nie...bagus. i like it.
Boleh baca sebab dah nak akhir tahun, orait TERBAIK.

Anak Pak Muin said...

salam maal hijrah

MAZLIZA ABD RAZAK said...

like...

Mrs Velentine said...

tq share

Deqla manjew said...

amin yg robal alamin... wahh... mmg tersgt la nice sharing dear..

nanieybarnieylurviey said...

sedar tak sedar da nk bukak buku baru da.. kejap je masa berlalu..

CikNana said...

kakak M,tq for doa..:)salam maal hijrah..:)

Mieya Atiera said...

Salam maal hijrah.

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

thanx utk pekongsian ni ye=)

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

thanx utk pekongsian ni ye=)

cHeRyNa PiReS said...

terima kasih kak!!!
Bagus punya WW :)

Nyue said...

Alhamdulilah kak M...tq share doa2 ni..

Karukord Jagau's said...

Amiiiinnn.....

Jue Jaynee said...

berdoa agar tahun depan lebih baik dari tahun sebelum nya

izan mama mia said...

salam maal hijrah

Kesuma Angsana said...

gd sharing !

Kesuma Angsana said...

tq share this Mai

dya bunga said...

thanks sharing

lelamaisara said...

terima kasih M kongsikan ni..:)

محمد رازيق said...

tq share. selamat beramal. tq gak kak singgah blog saya. jgn serik mailgi.

Cik Nur said...

insyaALLAH..nanti boleh di baca..
de tgk astro oasis tak..budak kecik baca..comeill.!

ingt kat khalish.. :)

Cikgu Ma said...

petang ni kan?

aizu's life said...

jap lg kne tadah tgn la ms tgk tv.. :)

IntaNBerliaN said...

salam maal hijrah M :-)

baby comel said...

Thanks kak M sharing ilmu ni.. Moga tahun baru hijrah bawak barakah utk kita semua. Amin...

baby comel said...

InsyaAllah nti kalau ada rezeki kita jumpa ye kak M

boni kacak said...

terima kasih ye awak sebab kongsikan doa ni... :)

Myra Jay said...

Selamat tahunbaru dan selamat menyambut Maal Hijrah :D

Cinta Misteri said...

Salam Ma'al Hijrah

★ aIsyaH ★ said...

salam maal hijrah..xD

Chic Na said...

tq kak memgingatkan doa ni. :)

nadia said...

thank you kak M! :))

aku HaniAsyira said...

tima kacih bg ni kan

etuza said...

alhmadulillah, sampai juga tahun baru awal muharam..esok tahun baru dalam kalender Islam..azam baru..

eita said...

selamat tahun baru

TiranaAduka said...

salam maal hijrah sis si matatajam.

adyna said...

Salai mai, g jalan mana hari ni;)

QasehnyaRania said...

mornink m;D
salam maal hijrah juga ;D

miz ruha said...

salam maal hijrah kak M... =)

man said...

nak bc dah lepas kan..hehe

cweet pinky said...

sharing is caring . caring is loving , tq :D

Leeza dayasari [santai leeza] said...

thx for tis sharing.

Dunia Wilma said...

Salam Maal Hijrah Kak M :-)

Ayumi Comot said...

salam maal hijrah akak:)

C'Jai said...

Salam maal hijrah M

Miss BaNu said...

salam maal hijrah kak..nice sharing

Cik Aini said...

salam maal hijrah kak M..
moga tahun ni lebih baik dr tahun sebelumnya..moga tahun ni mberi kita 1001 kebahgiaan & kerahmatan dr Allah.amin :)

Arina Shamsul said...

nice sharing dear :)

Che Rosliza Che mat said...

as salam

alhamdulillah, thanks sharing M:)

kinara kinatara said...

salam maal hijrah kak..mog a tahun nyh lebih baik dari sebelumnya..

wan nurul hezrina said...

salam maal hijrah kak m.moha penghijrahan tahun nie lebih baik dr yang sebelumnya

Shasha Yacob said...

nice sharing kak :D

ash said...

Cepat betul masa berlalu

By: djdanchef (djdanchef.blogspot.com)

Mia Liana said...

bagus untuk di share ni... terima kasih ya M..

9n0L4 said...

salam maal hijrah buat m sekeluarga. ;)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

salam maal hijrah kak :-)