Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Thursday, November 22, 2012

Thank You Deqla Manjew

Assalamualaikum dan Salam Ukhuwah 

Alhamdulillah rezeki untuk M lagi kali ni... Selasa lepas M baru terima hadiah kiriman dari insan kecik molek yg lebih senang disapa nama manjanya Deqla Manjew,  pemilik blog http://norumara.blogspot.com/.. Kalau tengok orangnya mesti ada yang teringin nak tackle tapi M warning awai2 la kat kaum Adam di luaq sana sebab Deqla ni Mr. Erry yang punya tau..ha ha...Nak kena debik try la..ha ha..

Hadiah yang M terima kali ni sebab M dah menjuarai Carta Hati kat blog Deqla tu..Jom tengok hadiah apa yang M dapat..


FM ladybug merah yang comel sesangat & Deqla juga ada bagi hadiah jam tangan spiderman untuk Khalish
Tq so much yea Deqla..We love it so much..


Tengok tu, dah selamat bertepek kat peti sejuk dahku ^_^
( M memang suka kumpul FM tau )


Punya hepi dapat hadiah tu..siap suh Abah dia pakaikan pastu tugas ibu plak snap pict dia untuk tepek kat blog ni wat kenangan..Senyum sampai rapat mata tu..hi hi..

Jom ramai2 terjah blog http://norumara.blogspot.com/..kenal2 ngan Deqla yang peramah sesangat tu..
Lap u Deqla ^_^v

*Wassalam*


43 jejari yang tajam menaip:

Dayana Bahar said...

senyum bangga si khalish tu.. hihi

Deqla manjew said...

sama2 M..alhamdulillah M & khalish suka hadiah tu..lega sesgt...hihi.. eh ada jugak fm ladybug kat peti ais M tu kan..tp deqla punye lg comel kan?kan? hahaha...alolo..sweet sungguh la khalish dgn senyuman smpai rapat mata tu..nmpk cantik pulak jam tu di tgn khalish.. =)

nanieybarnieylurviey said...

wahhh Khalish ada jam baru... :)
FM tu lme2 mesti penuh kt fridge.. ada mcm2. seni kan.

MAZLIZA ABD RAZAK said...

jeles kat k.M sebab selalu dapat hadiah (",)

Mrs Velentine said...

best...murah rezeki..

Mrs Velentine said...

done HB

intanfirdaus247 said...

intan dah kenal deqla...memang sangat2 ramah dan baik ..:)

dya bunga said...

sampai tutup mata..haha..comel je khalish

cweet pinky said...

hehehe , bes kan kalaw dapat hadiah , rase diri ini begitu berharga :P

CP g terjah sane :P

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

wah bestnye kak M,,dpt adiah heheh

saye pon suke kumpol fm, tp adik2 kt umah tu rajin wat main,heheh pai byk yg hilang

are_lin@yu said...

wahh beznya khalish pn dpt ni..hihi

Kesuma Angsana said...

rezeki juga tu M

rieda_ffya said...

comei jam khalish..

syiela said...

cantik FM ladybug tu... amboi Khalish dapat jam baru...

hazwan hairy said...

wah dpt hadiah lg...hehehe..tahniah~!

Nyue said...

wahhh...comel fm ladybuy tu..merah menyala..eheheh...

wahh..khalish suka la tu pakai jam superman..hehehee

PinkUmmi said...

wah,,,best2..tahniah

izan mama mia said...

ehe...sampai pejam mata tuu..best dapat jam spideman..tahniah m

Nisah Mat Noh said...

hehe tahniah M..
gumbira dapat hadiah !! :)

Ujie said...

REZEKI..TAHNIAH!

punyala happy sampai pejam2 mata. :)

cik Que said...

bestnye dpt hadiah..ni kira hobi lh ni ye kak m kumpul2 FM...^____^

Tihara said...

as salam

tahniah M..sonoknye kahalish dapat jam...cute2 hadiahnya:)

Sue-Rya Qistina said...

wahhhh..murah rezeki!

Chic Na said...

waa deqla dah dpt tackle khalish la. huhu.. suka khalish dapat jam ye.

Zie said...

Sukanya dia dapat jam tahniah dapat banyak hadiah..

Cendol said...

tahniah le M. dpt hadiah bestnye dia.haha banyak koleksi.

suke tengok muke budak khalish tersengih.suke sgt nmpknye tu.pinjam boleh?hehe

org arab kat sini mkn roti,keju,halwaa..
M,maafkan daku kerana lmbt singgah ke sini.semoga M dan family riang n sehat selalu :D

Shasha Yacob said...

untung lah budak khalish dapat jam, hihi comel

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

wah tahniah kak...comel fm tu...wah khalish bestnyer dpt jam baru...terbaekk la deqla

nuff xappear la kak

Puan Siti said...

terjah Deqla yg memang peramah..:P

myfirdz said...

slm ziarah.. tggl jejak di sini.. done follow u.. follow me back.. :)
http://myfirdz-trulylove.blogspot.com/

by the way.. comei la ladybird tu.. :)

Cik Nur said...

sonoknya khalissshhh..!
nur pun suka kumpul FM.. :)

Hatimi Tahirruddin said...

tahniah Kak M...

Cik Aini said...

wah...
sukanya Khalish..comei lah tu siap smp tepejam mata2 :)

ai pun pngumpul FM jugak..dulu ms ai g korea ai xtau kak M suka kumpul FM..kalo x,mesti ai kasi :)

Solehah Shamsuddin said...

wah bestnya anak akak dapat jam ye

Miss BaNu said...

hehe comeykan saya pun dapat gak FM tu tpi bentuk lain hehe sama laa suka kumpul FM gak..thanks deqla

IntaNBerliaN said...

cantik2lah fm yg m ada.. :-)

IntaNBerliaN said...

done colgate

lelamaisara said...

saya pon dah dapat jugak..dah buat n3 tapi ade masalah lak..sadis je....nanti saya up lagi..:)

Shasha Yacob said...

ohsem, khalish hapi sangat llettew.

kinara kinatara said...

cantik2..:)

huhu..

comil nya dia senyum tutup mata..:)

Che Rosliza Che mat said...

tahniah...

9n0L4 said...

cntiknyeeeeee fm. ladybird lagi tu. :)

C'Jai said...

Wah..bes la Khalish tu..dapat jam baru..:)