Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Friday, November 02, 2012

Sekadar Berkongsi Rasa



p/s: Mood tengah sedih ni =_=


51 jejari yang tajam menaip:

adyna said...

ngape sedih nie M..ce cite ce cite..

boni kacak said...

sabar tau... ni semua dugaanNya untuk menguji tahap kesabaran dan ketabahan hambaNya..

Fendy said...

awat sedih2 ni...ada apa2 berlaku ka?

Chic Na said...

sabar lah kak. dugaan. hope semuanya akan lebih baik lepas ni. :)

S! M4T4 C0KL4T said...

jgn la sedih2..moga tlh terubat kesedihan M ye...

Mrs Velentine said...

kenapa sedih2 ni cik mai

Deqla manjew said...

huh.. kalo org lain x ksh sgt kan kak..tp kalo sedare yg bikin onar gini mmg sedih sgt2 la..sabar byk2 yer kak..keutamaanya family akak..moga sentiasa bahagia bersama mereka..

MAZLIZA ABD RAZAK said...

sabar....

Deq's Qienz said...

Awat kak. Sabaq ya.dugaan smua tuh..

Jue Jaynee said...

hanya tanah sekengkang kera..



susahkan kak...

are_lin@yu said...

tak mo sedih2 dear..senyum sikit..hehe

Anisa Anuar said...

xmo sedih2 ok? put a smile on your face *wink,wink*

:: Mrs.Eady :: said...

sabar ye...

CikNana said...

kakak M,kakak kenapa..sbr le..nanti aku bgi kak ole2 dr sabah okey..:)

miz ruha said...

mohon kak M jangan sedih2 ye...

sy datang cubit2 kat sini... ^_^

Syaifuddin Alias said...

jgn sedih2...rilek je..chill2 okay ? hehe

Sue-Rya Qistina said...

sabar ye sis..pasti ada hikmah di sebalik setiap kejadian

Kesuma Angsana said...

doakan yg baik2 for u ye mai

cHeRyNa PiReS said...

Ceritalah. Agak2 kenapa mood kurang baik agaknya :)

Tihara said...

as salam

sabar yer M, rasanya mostly pernah rasa pengalaman macam ni..
biarlah mereka bahagia dengan cara sendiri..satu hari mereka akan sedar nanti..sabar yea

Nyue said...

nyue pun rasa sedey dgn entry M ni..

izan mama mia said...

kenapa ni m...sbarlah..mg yg keruh dapat dijernihkan semula...yang tegang dapat dileraikan semula..yang rapat dapat didekatkan semula..bermaafan sesama kita..

QasehnyaRania said...

la npe m..saya yg buat m sedey2 ni..

chak ;)

Nisa Greennnpanda said...

t'sisih? nape kak? huhu~..
xmau sdih lame2 ye..

★ aIsyaH ★ said...

la tahzan kak M..

ada hikmah di sebalik ujian..^^

Cik Nur said...

aloo..jgn sedih2.. kenapa ni kak..
sape buat akak ni...

biarkan diorg kak, nur ada.. :)

Khairun Solehah said...

tak mau sedih2,x comey =)

kinara kinatara said...

sedih kenapa nyh kak...meh syer ngan kina meh...

Acik Erna said...

assalam M..sabo ye M..jangan la sedih sangat

wan nurul hezrina said...

alahai kak napenie..sabar yea banyak2 kan berdoa semoga Allah permudahkan segala perhubungan akk dengan keluarga..

Bui Junaidi said...

JGN SEDIH2..HADAPI DGN SENYUMAN..WAT GOES AROUND,COMES AROUND BEB..

aku HaniAsyira said...

lah sedih nape ni kak.. tgk sekeliling ada ramai lg syg kan.. =)

sedih sekali-sekala tape.. boleh ke mcm tuh??

zan said...

bersbar aja le.

adyna said...

mai sedih lagi ka???

tak mau sedih2 dah senyum..^______^

p/s: nanti p langkawi leh koling2 mai :)

teratak hati said...

Jgan sedih2..sabar ye..Allah sentiasa bersama kita..

man said...

sabar je..hehe

sHaRiNa eLyaNa said...

jgn sdh2 tau :) sha da follow kamu

Leeza dayasari [santai leeza] said...

iya benar.. kenapa anta kita perlu disisih-sisihkan.. haizzzzz

Dunia Wilma said...

Kenapa sedih2 nie Kak M?
Jangan sedih2 ya...
Kami semua pun terasa sedih bila Kak M sedih...

IntaNBerliaN said...

laaa nape ni M... sabar ye.. antara dugaan kehidupan kita..

Cik Aini said...

uishh
napa ni kak M..
xmo sedih2..
semua tu ujian dr Allah..sabar bebanyak k :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

xmo sedih2 kak..sabar bebanyak k....biasa la kak perasaan ni kdg2 happy kadg2 sedih....sabar k

Che Rosliza Che mat said...

apa yg penting sabar ya m..

9n0L4 said...

sabor ye. tiap family mesti ade kurang nye. kerenah pelbagai.

shidaR said...

sedih kalo saudara sendiri ade rsa nk myisih huhhu..shida pun mst sedih juga ^_^

syiela said...

sabar ye... moga perhubungan akan kembali seperti sediakala nanti

C'Jai said...

Nape M...sabar ye..Inilah kehidupan ... ada masa kita ketawa..ada ketika kita menangis...

lelamaisara said...

alahai..nape sedih ni M....jgn le bersedih ye...

Shasha Yacob said...

awat ni, jgn sedih sedih, ada hikmah diseblalik ni.

Shasha Yacob said...

awat ni, jgn sedih sedih, ada hikmah diseblalik ni.

fieda said...

jgn sedih ye..