Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Wednesday, November 14, 2012

Segmen : Aku Blogger Bertuah by Izzah Ismail



Jom klik banner ni & pakat join ramai2... 

Untuk pengetahuan Izzah, Kak M suka berbelog sebab nak  isi masa lapang dan nak tambah kenalan di alam maya ni..

*Wassalam*

23 jejari yang tajam menaip:

QasehnyaRania said...

ya betul..ramai kawan alam maya tp dh mcm realiti punya kawan.bukan fantasi..hihi

selamat bersegmen;)

mselim3 said...

selamat bersegmen...ingat nak join,tp seganlah ramai wanita...hehe..
Macam x sesuai aje...

MAZLIZA ABD RAZAK said...

selamat bersegmen (",)

Mrs Velentine said...

goog luck...

Deqla manjew said...

good luck M!! :)

izan mama mia said...

slmt bersegmen

dya bunga said...

good luck

Cik Nur said...

selamat bersegmen akak.. :)

IntaNBerliaN said...

selamat bersegmen M

Chic Na said...

good luck kak. ;)

nadia said...

kann, nadia pon same kak M. kawan alam maya ni buat kita rasa sangatt dihargai. ;))

adyna said...

Selamat bersegmen mai ;)

miz ruha said...

selamat bersegmen kak M...
gud luck... ^_^

Dunia Wilma said...

Selamat bersegmen Kak M :-)

C'Jai said...

Bersegmen ye M...nampak mcm menarik ye...

Cik Aini said...

selamat bersegmen sis..

samalah kita..ai pun bloging sbb nk tambah kawan..sonok bila dpt kawan baru..
kdg2 kwn2 kat alam maya ni lebih jujur dr yg alam nyata wpun x pernah jumpa,x pernah bersua..selagi perhubungan kita berlandaskan keikhlasan pasti akan bkekalan slamanya :)

Che Rosliza Che mat said...

good luck ya...

kinara kinatara said...

stuju kak..selamat bersegmen..:)

wan nurul hezrina said...

selamat bersegmen kak m..nurulnie tah bila nak bersegmen

\\ Izzah // said...

T.E.R.I.M.A.K.A.S.I.H sebab join ! Hihihihii ,adakah anda blogger yang bertuah ? Nantikan pengumuman pemenang esok pagi atau esok petang :')

Shasha Yacob said...

saya pun sama, dan selamat bersegmen akak. :D

Mia Liana said...

selamat bersegmen..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

selamat bersegmen kak :-)

klik lg white.my sbb iklan tu jer keluar hikss