Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Wednesday, November 28, 2012

Hadiah Daripada Eqbal Zack

Assalamualaikum & Salam Ukhuwah

Bestnya bila M check peti pos semalam ada sampul lg yg tertera nama M.. Kali ni M dapat cenderahati drp Eqbal Zack..Ala blogger femes emes tu.. Kalau tak kenal lg, cer terjah SINI

FYI, M dapat hadiah ni sebab M join Birthday GA EZ ari tu.. Cer tengok apa yang M dapat...





Pin Badge yg eksklusif  drpd EZ


Tq so much EZ..Semoga murah rezeki lagi lepas menang 10k ari tu...


Alhamdulillah 

*Wassalam*


50 jejari yang tajam menaip:

Mrs Velentine said...

bestnya

Unknown said...

sy pun dapat juga kak M... ^_^

intanfirdaus247 said...

Tahniah M! sungguh bertuah kamu..hehehee

Miss N™ said...

wahhh..bestnya..!
Tahniah akak..!

kinara kinatara said...

cantik:)
huhu:)tahniah kak:)

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

tahniah kak M=)

LYAfrina said...

rezeki

AyueJean said...

AJ belum dapat lagi..... =(

Norzie hany said...

Tahniah.

Unknown said...

rajinnya join contest. apa pun tahniah :)

menang 10k?? hebat beliau :)

Admin said...

alhamdulillah. moga ukhuwah
diredhai Dia :)

Kalau bosan, jom sertai:
Segmen Blogwalking sampai lebam!

Aimacomel said...

byk nye rezeki Kak M.. best, best

Chic Na said...

bestnya. selalu dpt hadiah. ;)

Lokman said...

tahniah.. ^_^

Unknown said...

tahniah MT .. cantik ;)

OKje said...

Wah beruntungnya M... OKje tak bernasib baik....he..he..

OKje said...

Wah beruntungnya M... OKje tak bernasib baik....he..he..

eita said...

best tu

cerita best said...

hehehe nnt blh posss kt pakjoe lak hahaha

saly said...

tahniah M...bestnya..^__^

Unknown said...

wah..bestnye...tahniah kak M..^__^

Nurul Says said...

Tahniah!!!

Unknown said...

wah tahniah Kak M...ingatkan DVD td...rupanya badge ye...

Nora Karim said...

bestnya dpt hadiah... tahniah...

TiranaAduka said...

tahniah...
Naik triumph bwak satu.

Leeza Dayasari said...

waaaaa tahniah.. syabas...

dieyna said...

Waaa... bertuahnya...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

tahniah kak...wani pn dpt..beshnyerrrr

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

done colgate & abg aaron hikss

Unknown said...

waa, tahniah kak M

IntaNBerliaN said...

cantik... tahniah m

IntaNBerliaN said...

done colgate n nespray n digi

Liyana Anuar said...

murah rezeki..hehe~ :)

eqbalzack said...

hehe...cenderajiwa seadanya drp eqbalzack.com.
Harap readers abg eq suka... :)

-eqbalzack-

Cik Ai said...

peeewit...tahniah sis :)

Cik Ai said...

done colgate tuk Khalish :)

Cik Ai said...

siap Aaron Aziz - fear factor

MAZLIZA ABD RAZAK said...

bertuah K.M selalu dapat hadiah

Myra Jay said...

Tahniah M :D

dya nasir said...

Tahniah M

mselim3 said...

ok tahniah M , moga anda sukses selalu k...

pls: M saya tag anda untuk join segmen k ..

aku HaniAsyira said...

mmg esklusif lah kak.. =)

hazwan hairy said...

tahniah akak...

p/s:nnti hery g lgkwi blnja akak ea..hehe

Anonymous said...

wah tahniah ye m!

Unknown said...

murah rezeki M...murah jugak la rezeki dia..amin.. :)

insan_marhaen said...

tahniah M..bertambah koleksi..

Unknown said...

comel...alhamdulillah... remy pun ada satu.......

adyna AB said...

wah!! best nye mai..badge personal tue :)

Shida Radzuan said...

tahniah kak M :)

9n0L4 said...

kreatif betul la eqbal ni. siap ade badge sdiri. :)