Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Wednesday, November 28, 2012

Hadiah Daripada Eqbal Zack

Assalamualaikum & Salam Ukhuwah

Bestnya bila M check peti pos semalam ada sampul lg yg tertera nama M.. Kali ni M dapat cenderahati drp Eqbal Zack..Ala blogger femes emes tu.. Kalau tak kenal lg, cer terjah SINI

FYI, M dapat hadiah ni sebab M join Birthday GA EZ ari tu.. Cer tengok apa yang M dapat...





Pin Badge yg eksklusif  drpd EZ


Tq so much EZ..Semoga murah rezeki lagi lepas menang 10k ari tu...


Alhamdulillah 

*Wassalam*


50 jejari yang tajam menaip:

Mrs Velentine said...

bestnya

miz ruha said...

sy pun dapat juga kak M... ^_^

intanfirdaus247 said...

Tahniah M! sungguh bertuah kamu..hehehee

Cik Nur said...

wahhh..bestnya..!
Tahniah akak..!

kinara kinatara said...

cantik:)
huhu:)tahniah kak:)

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

tahniah kak M=)

LYAfrina said...

rezeki

AyueJean said...

AJ belum dapat lagi..... =(

Norzie hany said...

Tahniah.

Hani Uzmaa said...

rajinnya join contest. apa pun tahniah :)

menang 10k?? hebat beliau :)

ahsfantasy24 said...

alhamdulillah. moga ukhuwah
diredhai Dia :)

Kalau bosan, jom sertai:
Segmen Blogwalking sampai lebam!

baby comel said...

byk nye rezeki Kak M.. best, best

Chic Na said...

bestnya. selalu dpt hadiah. ;)

Mohd Lokman Bin Ramli said...

tahniah.. ^_^

ieda said...

tahniah MT .. cantik ;)

hainom OKje said...

Wah beruntungnya M... OKje tak bernasib baik....he..he..

hainom OKje said...

Wah beruntungnya M... OKje tak bernasib baik....he..he..

eita said...

best tu

cerita best said...

hehehe nnt blh posss kt pakjoe lak hahaha

mama_saly said...

tahniah M...bestnya..^__^

cik Que said...

wah..bestnye...tahniah kak M..^__^

N.Aima K said...

Tahniah!!!

Hatimi Tahirruddin said...

wah tahniah Kak M...ingatkan DVD td...rupanya badge ye...

Nora Karim said...

bestnya dpt hadiah... tahniah...

TiranaAduka said...

tahniah...
Naik triumph bwak satu.

Leeza dayasari [santai leeza] said...

waaaaa tahniah.. syabas...

Dayana Bahar said...

Waaa... bertuahnya...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

tahniah kak...wani pn dpt..beshnyerrrr

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

done colgate & abg aaron hikss

Shasha Yacob said...

waa, tahniah kak M

IntaNBerliaN said...

cantik... tahniah m

IntaNBerliaN said...

done colgate n nespray n digi

Yana Libra said...

murah rezeki..hehe~ :)

eqbalzack said...

hehe...cenderajiwa seadanya drp eqbalzack.com.
Harap readers abg eq suka... :)

-eqbalzack-

Cik Aini said...

peeewit...tahniah sis :)

Cik Aini said...

done colgate tuk Khalish :)

Cik Aini said...

siap Aaron Aziz - fear factor

MAZLIZA ABD RAZAK said...

bertuah K.M selalu dapat hadiah

Myra Jay said...

Tahniah M :D

dya bunga said...

Tahniah M

mselim3 said...

ok tahniah M , moga anda sukses selalu k...

pls: M saya tag anda untuk join segmen k ..

aku HaniAsyira said...

mmg esklusif lah kak.. =)

hazwan hairy said...

tahniah akak...

p/s:nnti hery g lgkwi blnja akak ea..hehe

Kesuma Angsana said...

wah tahniah ye m!

Deqla manjew said...

murah rezeki M...murah jugak la rezeki dia..amin.. :)

C'Jai said...

tahniah M..bertambah koleksi..

Remy hazza said...

comel...alhamdulillah... remy pun ada satu.......

adyna said...

wah!! best nye mai..badge personal tue :)

shidaR said...

tahniah kak M :)

9n0L4 said...

kreatif betul la eqbal ni. siap ade badge sdiri. :)