Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Wednesday, November 28, 2012

WW: My Sweethearts ^_^

Assalamualaikum & Salam Ukhuwah ^_^



Published with Blogger-droid v2.0.9

48 jejari yang tajam menaip:

Deqla manjew said...

khalish dan abahnye... tertinggal ibunya kat blkg eh? hihi

Kakzakie said...

Berpegang tangan tanda saling memerlukan. Kasih erat bertaut abadi hendaknya.

nanieybarnieylurviey said...

hati sentiasa bunga2 bile tgk yang tersayang.. :)

Mrs Velentine said...

sweetnya abah & anak ni

Norhaizan hakim said...

satu imej tertinggal di situ..kalau tak mesti pic tu nampak lagi sweet!

izan mama mia said...

bestnyer mereka bermain di gigi air

are_lin@yu said...

nice..hehe

Cik Zaniff said...

sweet-sweet :)

Cinta Misteri said...

Salam ukhwah pg rabu...sweet la pic ni.
Daddy day care

Cikgu Ma said...

la...awat gambar dari belakang? ^_^

jom men teka teki ^_^

http://qurratulain-pagaremas.blogspot.com/2012/11/ww-teka-dan-menang.html

Cikgu Ma said...

la...awat gambar dari belakang? ^_^

jom men teka teki ^_^

http://qurratulain-pagaremas.blogspot.com/2012/11/ww-teka-dan-menang.html

Nyue said...

so sweet..eheheheh....tenang je tgk gambar ni

miz ruha said...

oh, laut itu menyeru sy ke sana... ^_^

digi n colgate untuk kak M... =)

Cik Aini said...

wah...Khalish with his abah eh?
ur sweetheart kan sis :)

syiela said...

bestnya lepak kat pandai

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

kak M xturun seklai ke ?=p

Remy hazza said...

ayah dan anak.....kasih sepanjang masa.....

KesumaMaruku SueQistina said...

terima kasih follow saya. Done follow u

saifudin said...

Terimakasih informasi nya gan, sangat bermanfaat :)
nice post :)
ditunggu kunjungan baliknya yaah ,

saifudin said...

Terimakasih informasi nya gan, sangat bermanfaat :)
nice post :)
ditunggu kunjungan baliknya yaah ,

IntaNBerliaN said...

done colgate n hotlink

IntaNBerliaN said...

cantik je pemandangan ni..

Solehah Shamsuddin said...

pergi pantai ke?

saifudin said...

Terimakasih informasi nya gan, sangat bermanfaat :)
nice post :)
ditunggu kunjungan baliknya yaah ,

Cho Zila said...

hidup bahagia ada sweetheart gini...

PRINCESS FARISHA said...

singgah sini nak jemput join segmen : http://diarisedetiklebihfarisha.blogspot.com/2012/11/pencarian-bloglist-musim-1-diari-farisha.html

Zie said...

PANTAI PASIR TENGKORAK YER? HEHEHE
NICE PICTURE

Chic Na said...

hero kesayangan ye kak. :)

Nisah Idham said...

wajib ibunya duk belakang untuk snap gambar anak beranak ni :)

Che Rosliza Che mat said...

nice photo hihihi

aTieYusof Family said...

Cantik Picture ni..
2 hero pujaan M ye...:)

Bui Junaidi said...

ANAK BERANAK..SYAHDU JER TENGOK GMBR NI..HEHEHE

Mimie said...

ibu eh mano?

Kesuma Angsana said...

sweet sungguh!

Cik Nur said...

kedua2nya buah hati akak.. :)

kinara kinatara said...

huhu..bermain di persiran pantai huhu...:)

hainom OKje said...

saujana mata memandang!!!

eita said...

amboi romantiknyer...

mama_saly said...

cantik....!

Hatimi Tahirruddin said...

nice photo...

TiranaAduka said...

jeles i tau

Dayana Bahar said...

Buah hati tu....pengarang jantung

Shasha Yacob said...

hamboii, kalish dengan abah dia hihi

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

suuwiiitttt sgt tgk khalish dgn abah dia....eh pesal ibu xder eh ni mesti ibu yg snap gambo hikss

Myra Jay said...

Memang sweet ;D

dya bunga said...

ibu khalish curi2 tngkp gmbr an..haha

lelamaisara said...

ibunye mane ..kalu tak lagi sweet..:)

9n0L4 said...

cantik gmbr ni. :)