Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Monday, November 19, 2012

Diana Danielle Mengandung..Tahniah FK & DD ^_^

Mai M nak cerita kat hangpa semua.. masa M dok belek2 my Instagram & Twitter, M dapat satu pengkhabaran gembira dari Diana Danielle dan Farid Kamil melalui instagram depa berdua beberapa jam yg lepas..



Rupa-rupanya Diana dah pregnant la...Orang tua-tua kata ni BUNTING PELAMIN.. Ha! Bertuahnya D & FK..Alhamdulillah, murah rezeki depa berdua walaupun baru ja berumah tangga dah dapat rezeki nak menimang cahaya mata... 



M doakan semoga Farid & Diana akan lebih berbahagia dengan kehadiran cahaya mata sulung depa tu nanti.. Pada Diana, jaga kandungan tu baik2 jangan buat kerja berat2 sangat sebab kandungan tu masih awal lagi..Sama2 kita doakan yang terbaik untuk depa..
Tahniah Farid Kamil & Diana Danielle 

42 jejari yang tajam menaip:

izan mama mia said...

tahniah..cpt betol rezeki mereka...

intanfirdaus247 said...

Kak M, saya teringin nak dapat dua line lagu diana dapat . tp sampai la duk 1 line jugak..hehehe..takpa, tumpang gembira untuk depa

Che Rosliza Che mat said...

tahniah...

لين Si Pipi Merah said...

hadiah dari ALLAH.. <3

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

tahniah,,syoknye=)

LYAfrina said...

tahniah buat mereka

Nor Zilla Sensei said...

eh..cepat btul..baru je ase kawin.papepun tahniah

Cik Nur said...

Alhamdulillah...cepat betul rezeki diorg.. :)

tahniah... :)

Arina Shamsul said...

tahniah buat mereka :)

Cik Ain said...

rezeki dorang hehehe..

etuza said...

dah sebulan ke kahwin..tapi kalau ikut kata orang murah rezeki diorang ni..subur kedua2nya. nak kata jugaa lah pada artis ni Tahniah.

etuza said...

hehehe M macamanalah tu, masih berbulan madu. farid kamil kena sabar lah ya....gurau ja.

eita said...

rezeki diorang kan...

Mieya Atiera said...

Tahniah. Rezeki dorang :)

Fendy said...

seronok la...baru nikah..hehe

dya bunga said...

rezeki tu.. tahniah kpd fk & dd

Deqla manjew said...

Mmg bunting pelamin...trs jadi...hihi...tahniah buat depa... ;-)

aku HaniAsyira said...

murah rezeki kan.. moga2 elok semuanya kan

IntaNBerliaN said...

alhamdulillah... rezeki.. sronokkan :-)

IntaNBerliaN said...

done microsoft n milk a deal

Mrs Mikko said...

waaaaa... happy for both of them!

boni kacak said...

tahniah kepada mereka sekeluarga :)

mama_saly said...

dah rezeki mereka..cepat kan..^__^
alhamdulillah.. bunting pelamin..:)

Chic Na said...

bestnya muda2 dah pregnant. mesti comel anak depa kan.

baby comel said...

Tahniah utk mereka.. Alahai sweetnye

Solehah Shamsuddin said...

cepatkan Diana Danielle preggy.tahniah untuk Diana

-meeSUPERGIRL- said...

express! hehe

Shasha Yacob said...

tahniah buat mereka, bertuah sungguh nasib badan. hihi

rieda_ffya said...

rezeki dari Allah..

are_lin@yu said...

murah rezeki mereka..tahniah!

Mrs Velentine said...

tahniah

PinkUmmi said...

tahniah...rezeki diorang

hazwan hairy said...

rezeki dorg awal...tahniah

Myra Jay said...

Tahniah buat mereka berdua ;D

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

tahniah utk mereka.....rezeki :-)

9n0L4 said...

bertuah nye dorang. sweet je. :)

nik ros said...

bestnya diorg,bunting pelamin la yea. mesti anak mereka comel nnt ni :)

wan nurul hezrina said...

tahniah..tulah rezki org kawin nmanya tak smpt honeymoon.takper ber3 pun bleh honeymon di makkah

Karukord Jagau's said...

tahniah juga buat mereka :)

Cik Aini said...

tahniah2 :)

shidaR said...

mom and dad to be...:)

nurul said...

tahniah