Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Thursday, October 04, 2012

Cenderahati Dari Member GSF


Petang semalam, Khalish kata nak makan laksa..Nasib baik tak jauh dari umah M ada la jiran yg bukak gerai jual laksa..bleh tahan gak rasa laksa yg dia buat tu...Bagi M kalau, ikan yg dibuat kuah tu ikan fresh dan sesuai untuk buat kuah laksa, Insyaallah sedap la kuah laksa tu.. 
So, lepas balik ja dari beli laksa tu, M check la peti pos kat my umah..ada dua pucuk envelope putih..satu besaq dan satu kecik..Satu tu bil Maxis untuk Abah Khalish dan satu lagi tertulis nama Si Matatajam yg pastinya untuk M la...hi hi...Dok pikiaq, ni mesti dari member blogger..Pikiaq lagi, ish dah lama tak menang GA atau apa2 dalam dunia blogging ni..heran plak..belek Punya belek ada tertulis kat belakang tu dari Wanieys Qalief...Owh!!! Dari member GSF rupanya..Apa la agaknya ni..

Bila M bukak envelope tu...
v
v
v
v

Brooch Bunga yang comel ^_^

Tqvm Wanieys...Kak M terima dengan hati yg berbunga-bunga...Buat susah2 ja time2 camni...Untuk pengetahuan hangpa semua anak Wanieys, Qalief baru ja sembuh dari sakit yang doktor pun tak tau nak klasifikasikan sakit jenis apa..Tapi masih lagi dalam pemerhatian dan yg merisaukan Wanieys kalau2 perkara tu berulang lagi..Jadi, M mohon kat kengkawan semua, sama2 la kita doakan Qalief kembali ceria dan sihat walafiat seperti sediakala dan kejadian tu tak berulang lagi....Kalau hangpa nak tau lebih lanjut pasai Qalief ni bleh baca kat SINISINI..

*Wassalam*


p/s:Hari ni hari dia, Wallahualam esok lusa hari kita pula yg diuji Allah..Jadi sama2 la kita doakan yg terbaik dan dipermudahkan segala urusan...


45 jejari yang tajam menaip:

aku HaniAsyira said...

comel jer brooch tuh.. bunga2 lagi

shidaR said...

wahhhh best tahniah kak :)

are_lin@yu said...

CANTIK..RJIN K.WANIEY NI..;-)..MOGA QALIEF TRUS SIHAT ;-)

kinara kinatara said...

wah cantiklah...:)
amin..moga di permudahkan urusan kak waniey:)

Mrs JemariSuri@mama QiSha said...

cantik lepas ni berseri2 la si pemakainya...^^

izan mama mia said...

murah hati wani bg hadiah kat kekawan..mg anaknya cepat sihat

syiela said...

cantik....

Deqla manjew said...

hehe.. deqla pun dpt.. cantik sgt kan...

:: Mrs.Eady :: said...

cantik :)

shuhadaothman said...

comel je brooch tu. :)

betul tu kak M. Moga kak waniey kembali ceria n qalief bertambah sihat :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

dah sampai yer kak..alhamdulillah...sama2 yer kak...tima kasih sbb kak amik brt psl qalief :)

Cik Nur said...

tomeilah..!
sempat lagi waniey buat semua ni ye..
terharu betul.. :)

Mrs Velentine said...

wah mai pun dpt..bestnye...cubit2 hb

eima said...

nk pi baca jap .....
centek brooch tu ..kat langkawi mmg byk org jual laksa tepi2 jalan gitu ...hmmmrindu

Che Rosliza Che mat said...

Cantik broach tue....ada baca kat blog waniey pasal anaknya...tue...semoga qhalif beransur pulih dan ceria....

Deqla manjew said...

mmg berbunga-bunga la hati menerimanya kan..deqla pun dpt..cuma kaler je lain...

Deqla manjew said...

ehh terlupa dah komen...smpai dua kali deqla komen kan..ehh masok ni 3 kali..hahaha... :p

Tihara said...

insha Allah sentiasa doakan kesejahteraan kawan2 kita..cumel gift ni M :)

hazwan hairy said...

trend skrg kn?

~Cik Sweety~ said...

wah seronoknya dia..tahniah kak M.. sama kita bedoa utk ank waniey..moga cepat sembuh sperti sediakala

fieda said...

ramai dpt ye brooch dari waniey..kita sama2 doakan agar qhalief cepat sihat..

Chic Na said...

cik na pun dapat. comel sangat brooch tu. ;)

fieda said...

mur kak fieda 35 dah...hihihi..mmg pangkat2 kakak pun..cik rose tu geng sebaya kak fieda la..

Everything's Everythings said...

Alhamdulillah, semoga Qalief cpt sihat nnti ;D
Rajinnye lah mereka hantar bunga brooch tu kan? ;P

Wilma said...

Comelnya brooch bunga tu ^_^
Cute sangat...
Semoga Qalief cepat sembuh dan kembali ceria...

eita said...

time dapat hadiah lah yg paling best..

harap sangat qalief cepat sembuh n kembali ceria

IntaNBerliaN said...

cantik kerongsang tu.. :-)

moga qalief cpt2 sembuh..

IntaNBerliaN said...

cantik kerongsang tu.. :-)

moga qalief cpt2 sembuh..

Donny Ien said...

amin, semoga semuanya baik :)

boni kacak said...

wah..bestnya dapat hadiah.. mohon belah dua hadiah tu dan bagi saya satu bahagian.hahahahaha

~Cik Sweety~ said...

rasa mcm dah komen ne..xpela komen lgi..hehehe

Lawooo kn keronsang tuh.. moga waniey tabah dan sabar hadapi dugaan yang Allah bagi..sama2 la kta berdoa..

Cik Aini said...

hehe
ai dpt jugak :)
like sgt kan :)

Arina Shamsul said...

alolo..comel je brooch tu :)

pemurah kan dia :) mudah2an rezekinya bertambah :)

Dkna Abza said...

wah!! dapat percuma..dkna pon nak jugakla :p

lelamaisara said...

memang cantik brooch tu..Waniey memang baik kan...:)

dya bunga said...

cantiklah brooch tu.tukar dgn dya nak?ahaha

Masz Sidek said...

cantik.... sama2lah kita doakan kesihatan ghalif...

Leeza dayasari [santai leeza] said...

tahniah awak.. hehehe

wan nurul hezrina said...

ramai jugak dapatklanbunga hati yang cumil..kesian wanie dalam minggunie dia diuji Allah.Allah sayang kan dia kan m?insyallah qhalief akan sihat2 aja..

btw lawa brooch2..bleh pakai ngan shawl=)

kayyana said...

ye.. mmg sedih bile kite ditimpa perkara yg kite sendiri tak sangka tak nak pun benda tu terjadi.. semoga qalieff sihat sempurna.. dan membesar dengan bijak.. InsyaAllah.

C'Jai said...

Rezeki M..Mudah2an murah rezeki waniey...dan diberi keluarganya kesihatan yang baik supaya dapat melakukan badah dengan sempurna..

Yana Libra said...

saya pun dapat kak..harap qalief cepat2 lah ceria cam dulu..

Myra Jay said...

Cantik :)

Best bila dapat kawan alam maya ni kan :)

9n0L4 said...

comelnyeeeee M punye. hehe. kite pun punye pun baru dpt. :)

QasehnyaRania said...

Ya..betul tu.sama2 kita mendoakan yg terbaik buat qalief..
Cute broocch tu..