Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Thursday, October 25, 2012

Salam Aidil Adha ^_^



Buat Semua Kengkawan & Pembaca My Blog

M mohon maaf seandainya ada terkasar bahasa mengguris rasa di hati anda..

Salam Aidil Adha

*Wassalam*


37 jejari yang tajam menaip:

Jue Jaynee said...

selamat hari raya kak

Deqla manjew said...

salam aidiladha kak M.. ampun maaf dipinta andai terkasar bahasa masa komen2 kat blog atau masa kita berSMS.. :)

S! M4T4 C0KL4T said...

salam aidiladha....maaf zahir dan batin

Nadia Elena said...

salam aidil adha ye kak.. ^_^

aizu's life said...

sama la kite.. 0-0 ye M..
salam aidiladha :)

Dunia Wilma said...

Salam Aidil Adha Kak M ^_^

Myra Jay said...

Selamat Hari Raya AidilAdha buat M sekeluarga ye :)


**Adik MJ dok kat Bukit Malut, kuarters TLDM :D

MAZLIZA ABD RAZAK said...

salam aidiladha juga (",)

Mrs Velentine said...

Selamat hari ray aidil adha..

dya bunga said...

salam aidil adha..:D

ieda said...

salam aidiladha dik dan selamat bercuti;))

Norzie hany said...

Salam Aidil Adha M.

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

selamat hr raya aidiladha kak :)...jgn mkn daging korban banyak sgt nah..kikikiki..

*nak duit raya* eh tetiba hahaha

kinara kinatara said...

slamat hari raya aidil adha juga kak:)

Chic Na said...

salam aidiladha utk kak M sekeluarga. :)

Che Rosliza Che mat said...

salam aidil adha mai...korban tak tahu nie?...

Marsita yahya said...

Selamat Hari raya...

Deq's Qienz said...

slmat hr raya M.raya lagkawi jugak ke?smg slamt dalam perjalanan ya :

lelamaisara said...

salam aidiladha M...

miz ruha said...

selamat hari raya aidiladha, M.. ^_^

ieedaz @ mama_isha said...

Salam aidil adha buat M sekeluarga...moga ceria2 di hari raya nanti..:)

Nur farahiza said...

Salam Aidil Adha :)

Kesuma Angsana said...

sama2lah kita ye mai

Wak Gelas™ said...

SLmt ariraya qurban akak simata ajam tuuu.. ehhhEE

syiela said...

salam Aidil Adha

izan mama mia said...

salam idiladhar m... :)

Cik Nur said...

Nur Mohon Ampun dan maaf juga ya akak.. :)

Salam AidilAdha Buat akak sekeluarga...

DAIRI FARISHA said...

salam aidiladha juga :)

Cik Aini said...

salam aidiladha kak M...
jgn mkn ketupat byk tau nti pening...hahaha

psst! nti ai coling2 eh..
sayang kak M :)

norazis said...

SALAM, AIDUL ADHA

Cendol said...

salam adiladha ye m :D :D m ape kabar?moga sehat2 selalu!!!misssssssssiiiinnnggg u :D

Shasha Yacob said...

saya pun nak minta maap ni dgn kak M, moga moga sihat selalu,

IntaNBerliaN said...

sLAM AIDILadha.. :-)

IntaNBerliaN said...

done x-pax

fieda said...

salam aidil adha M...

blog kak fieda tu ramai sgt yg bertandang bukannya ape..sbb penangan adam dan hawa la..kalau tak dernyer sampai tggi gitu..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

salam aidiladha untuk akak sekeluarga...wani pn minta maaf klu ada slh silap dgn kak

9n0L4 said...

slmt hari raye belated. hehe. lmbt benor wish nye ni. :)