Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Friday, October 05, 2012

Subhanallah Uniknya...




Nuami Islet, New Caledonia

Subhanallah... Unik Dan Hebatnya Ciptaan Allah


Allahuakbar


p/s: M tengah gigih nak balas jejak ni...


credit: noicantbelieveit



28 jejari yang tajam menaip:

Wilma said...

Cantiknya...
Tersangat2 unik ^_^
Apa tu M? Pulau ka?

kinara kinatara said...

wow...subahanallah..maha indah ciptaan-NYA..

izan mama mia said...

indah sangat...

dhiashahida said...

subhanallah..canteknya...:)

the malay male said...

kuasa Allah... Subhanallah, mengagumkan

etuza said...

subahanllah..

Eca Dwinky Asha said...

subhanallah....cipataan ALLAH.

Chic Na said...

ciptaan yg maha esa.

*lupa pasal cekelat tu boleh order 2 minggu sebelum deadline. kalau order awal lagi bagus. :)

Cik Nur said...

subhanaALLAH..memang unik...

IntaNBerliaN said...

A'aaa mmg sgt2 cantik...

IntaNBerliaN said...

A'aaa mmg sgt2 cantik...

IntaNBerliaN said...

done sunsilk n hishop

C'Jai said...

unik dan cantik..SUBHANALLAH!

shidaR said...

cantiknya kak M hehee :) itulah ciptaan yg maha esa yg terkata nilainya :)

Leeza dayasari [santai leeza] said...

indahnya.. cantik....

cHeRyNa PiReS said...

sangatlah indah...subhanallah!!!

Everything's Everythings said...

SubhanAllah cantiknya..

boni kacak said...

memang sangat2 indah.....

Tihara said...

sungguh indah ciptaan Illahi :)

Cinta Misteri said...

Subhanallah cantiknya ciptaan Yang Maha Esa...

Yana Libra said...

subhanallah..mmg cantik~ :)

Che Rosliza Che mat said...

cantiknya....seronoknya kalau duk piknik kat situ...memang unik...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

cantiknyer....

lelamaisara said...

Cantik sNgat....pulau kan tu...

wan nurul hezrina said...

masyaallah..uniknya ciptaan Allah..kalau kat negara luar mcm kashmir mmg lawa sungguh pemandangankan tapi kebanyakkan ada bencana alam

Deqla manjew said...

tiada yg yg lebih agung melainkan Allah S.W.T.. cantik...

9n0L4 said...

cantiknyeeeeee. teringin nak gi tgk. :)

QasehnyaRania said...

Indah sungguh ciptaan-Nya..
Byk ari tak singgah..reply komen guna hp je ni..huhu
terhad sangat..