Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Wednesday, October 03, 2012

Wordless Wednesday

'Galaxy Tab' Khalish ^_^



48 jejari yang tajam menaip:

kinara kinatara said...

hehe..adik kina un ade ipad cam 2..hahaha..function abc:)

QasehnyaRania said...

wah..jeles sey..;)

m dah beli guna kew baucer menang hari..?kalau dah guna update le beli ape?su blom guna lagi..baru dok usha2 je

QasehnyaRania said...

jeles sey..:)
m dah gune ke baucer yg menang hari tu?

Cikgu Ma said...

wui...pinjam jap khalish...nak main game..hehe

izan mama mia said...

wah...cam bbest jer

Everything's Everythings said...

wahh penuhnya game ;P

Chic Na said...

bestnya khalish dapat tab la. huhu..

Cik Nur said...

wahh..dak hensem tu pun ade tab yerr..xde lah ganggu ibu dia dah..heee.. :)

Dayana Bahar said...

uik.. dah beli dah.. huhu macam akak punyer ker tu...

wan nurul hezrina said...

wahh wahh oklah lepasnie khaslish lebih cerdik.budak2 kan cepat taw belajar dengan tab nie.depa lagi syokk belajar=)

etuza said...

bertuah memiliki Gxy ni, hari tu adik bagi tengok promot katanya ada kawan jual murah..semuanya dihujung jari ja kan...tahniah ya

-meeSUPERGIRL- said...

wah canggih .. hehehe

syiela said...

saya lain sikit je untuk Iqbal :)

amat membantu dorangkan

Deqla manjew said...

wah wahh... kecik2 dah ada galaxy tab.. untung bebudak sekrg..share dgn aunty deqla bole x khalish?? hihi

Nor Zilla Sensei said...

wah..kecik2 da pakai tab lor..huhu

\\ Izzah // said...

Woww ;]

Tihara said...

wahh bestnye ada tab dah dia :)

Si Matatajam said...

@kinara kinatara: Budak2 mmg suka kan benda ni...siap nyanyi lagu ABC lagi..

Si Matatajam said...

@QasehnyaRania: M tak beli apa pun lg Su...

Si Matatajam said...

@Cikgu Ma:nyanyi ABC bleh la cikgu..hi hi..

Si Matatajam said...

@Everything's Everythings:Function ABC ja tu..

Si Matatajam said...

@Cik Nur:kacau gak Nur oiii..

Si Matatajam said...

@etuza: tablet bebudak ja la ni Cikgu..bukan yg mahal tu..

Si Matatajam said...

@syiela:Betoi tu, enjoy ngan bunyi2 yg Ada tu..

Si Matatajam said...

@Dayana Bahar: Mana sama kak..yg ni murah ja.. Untuk bebudak blajaq ABC ja ni..

Wilma said...

Bestnya Khalish...
Kecil2 lagi sudah ada Galaxy Tab @_@

akubiomed said...

Wah hebat sudah ada tablet. :-)

eita said...

kecik2 dah guna tab....
jeles lah gini..
nak pijam main game..

ieedaz @ mama_isha said...

Aunty nk pinjam la tab khalish :-)

C'Jai said...

meh sini makcik nak pinjam jap ...:)

fieda said...

wah..cantiknya..kak fieda dulu beli yg jenis mula2 keluar tu..tak nak nya si maira tu main..sbb tak ctk katanya..kalau yg mcm ni mesti dia berkenan..brp harga tu?

Leeza dayasari [santai leeza] said...

wow masyuknyer galaxy tab ni herk herk.

Leeza dayasari [santai leeza] said...

wow masyuknyer galaxy tab ni herk herk.

IntaNBerliaN said...

seronok khalish dah ada tab sendiri.. hihii :-)

Karukord Jagau's said...

Huiiyoooo....! Nk pinjam boleh :))

boni kacak said...

untuk saya tak ada ke??hehehe

Marsita yahya said...

salam kenal,
dtg follow dr segmen KA.
www.my-mintroom.blogspot.com

Mrs Velentine said...

anak sya pun ada Y-pad

are_lin@yu said...

beznya khalish dh da glaxy tab..acik ayu nk pnjam blh//hehe

shuhadaothman said...

hehe. untung khalish da pgang ipad ;D

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

wah khalish dh ada tab hehehe

Che Rosliza Che mat said...

syifa punya dah rosak....seronoklah khalish dapat mainan tab....

Cik Aini said...

amboi..
dasyat ni Khalish..kalah anti tau :)

dya bunga said...

kalau anak sedara dya dia xakan guna.haha..dya lagi bijak nk guna yg btl2 punya.haha

Yana Libra said...

hehe..khalish pun suka guna tab ye..hehe~

lelamaisara said...

Wah....nak pinjam la...boleh tak

Zie said...

huhu ramainya anggap tab betul...kan jenuh nak menerngnya pulak... untuk budak yer... kad mana M beli apa function dia... ok tak?

9n0L4 said...

wahhhhh. kite pun takde ipad. khalish adeeeee. mane aci. hee. ;)