Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Saturday, October 13, 2012

Impian Mampu - Abg Stalker



Jom Pakat Join Ramai2..Sama-sama La Kita Beramal..Klik pict kat atas ni yek ^_^


Tujuan Abg Stalker Mengadakan Contest Impian Mampu ni:

"4rd contest "Impian Mampu" motif beramal sambil menang.Setiap 1 PENYERTAAN,abg akan kira RM1 (duit abg).Jumlah terkumpul penyertaan,abg akan dermakn ke rumah anak-anak yatim dan miskin,InsyaAllah dipermudahkn. Just join untuk naikkn jumlah duit terkumpul untuk diderma,sambil tu 'Impian Mampu' antara setiap penyertaan yg MENARIK akn menang hadiah"

Impian M
v
v
v

"Impian saya adalah menunaikan haji dan umrah dengan suami tercinta"

Apa tunggu lagi klik banner lelaki hijau tu untuk sama2 beramal dengan Abang Stalker

Tarikh tamat: 30 November 2012

*Wassalam*


14 jejari yang tajam menaip:

لين Si Pipi Merah said...

alhamdulillah..
lynn tak join lagi.. :)

kinara kinatara said...

wah menarik nyh..:)

moga impian akak tercapai:)

Encik H said...

wah bagus impian..moga tercapai hendaaknya..

btw, second!!

Cik Aini said...

selamat bersegmen M:)
bagus jugak eh smbil join smbil menderma ;p

Che Rosliza Che mat said...

good luck mai...

Fendy said...

InsyaAllah...

are_lin@yu said...

wahh gudluck dear ;-)

IntaNBerliaN said...

impian semua org...

moga impian M tercapai... InsyaAllah..

QasehnyaRania said...

Good luck M

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

gud luck kak

wan nurul hezrina said...

dulu nurul suka ngan muka ijau nyer citer kat atas tuh.jim carry mmg unik lakonannya.hehe

masanie mcm mlslagi join segmen

Chic Na said...

last!! huhu..

wahh cik na ada impian yg sama. moga2 cepat tercapai. :)

fieda said...

moga impian tercapai..

shuhadaothman said...

mcm mnarik..x join lg :)