Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Wednesday, October 17, 2012

WW: Laksa Utara Si Matatajam







p/s: Juadah wajib Di makan sekali dalam seminggu ^_^



37 jejari yang tajam menaip:

dya bunga said...

nk juga..kak M post lh sikit..hihi

Eny Yusnizar said...

aaaa sedapnyaaaa!!! :D
org utara ke ni? :D

Fendy said...

sedap ni.....

Saya Disini said...

alahaaaaaaai..sedpnye

Kesuma Angsana said...

he he minat sungguhye mai!

are_lin@yu said...

org utara mmg suka mkn lksa kot na..hihi

shuhadaothman said...

laksa! feberet family shu ni kak M. kalau kt umah shu tambah cucur udg mkn ngan laksa. sedap! ^^

Cik Nur said...

Akak..!
Terlioqnya nur tgkk..!
rasa nak terbang ke langkawi sekarang..! heeeeee...

wan nurul hezrina said...

WAH WAH TERLIURNYERLAH HAI..nurul suka sangat laksa.penang ngan kelantan punyer da besh

Arina Shamsul said...

wah..meleleh juga tengok time lapar ni dear..hehehe.

Tihara said...

wow dap ni, kuahnye pekat, likat lagi memikat selera :)

kinara kinatara said...

wah..makanan kegemaran kina..:)

are_lin@yu said...

beg duit kecik sis M..hihi

Seroja Tiara said...

mmg fevret kak as ni :) anyway salam perkenalan :)

Chic Na said...

pos sini sikit kak. :)

izan mama mia said...

wow..laksa utara mmg sedap tiada bandingan....

IntaNBerliaN said...

sedapnya laksa.. fav kami 3 beranak tu :-)

IntaNBerliaN said...

done HZ Tours n hb...

*nape iklan nuff selalu xda ek bila sy masuk blog M..

boni kacak said...

adeh...sedapnya....

Dunia Wilma said...

Sedapnya ^_^
Terliur jugak Wilma tengok laksa tu bah...

miz ruha said...

bestnya... nyum nyum~~

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

adeh kak xmenahan betoi tgk laksa tu...sedap aihhh hehe

Karukord Jagau's said...

aku pun minat laksa tau hohohohooo

Deqla manjew said...

wahhh...juadah wajib na.. deqla jarang2mkn..nk buat jauh skali.. haha.. hubby x suka...kalo teringin pun beli je la..

E'in said...

alamak.. sedapnye kak M.. terliur dh nie..

Nyue said...

sedappnya..lunch ni nk mkn laksa la..terliur tgk kat entry ni.ehehe

Shasha Yacob said...

cecece, sori lah saya xpandai makan laksa. hihihi

boni kacak said...

nak sikit.. :P

shidaR said...

uihh..slurppp!! hehee :D

Cik Zaniff said...

sdapnya..laksa..my pebret tuh..

Mrs Velentine said...

sedapnya

Yana Libra said...

cam sedap je kak..sy tak pandai buat..hehe~

Cik Aini said...

suka..my peberet nih M :)
rs lapaqnya laksa.huhu

~Cik Sweety~ said...

alahaii kak M.. TERLIUQ laaaaaaa haaaiii

fieda said...

betul2 org utara M ni ye..wajib tu mkn seminggu sekali..hihi

Che Rosliza Che mat said...

sedapnya m...cr kalau lepas makan laksa mesti kentut kikiki

9n0L4 said...

slurpppp. nmpk sedapppp. ;)