Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Thursday, October 25, 2012

Khalish Demam

Dok tidoq ja la ni..Pilu ja hati ibu bila tgk anak ibu sakit...


Kesian sayang ibu demam. Maaf yea kengkawan, kl M lambat balas kunjungan ke blog hangpa.. Bebudak kl demam ni banyak ragam skit.. Doakan Khalish cepat sembuh yea.



Published with Blogger-droid v2.0.9


38 jejari yang tajam menaip:

Sue-Rya Qistina said...

sabar ye M. dugaan nak beraya. sian khalish. get well soon ye syg...

misshannajr said...

alahai kesian berkerut muka tidur..semoga cepat sembuh Khalish :)

fandyz said...

Salam, semoga cepat sembuh..:) Selamat Hari Raya Aidil Adha ..

kinara kinatara said...

semoga khalish cepat sembuh..macam panas sangat je 2 kak..dah bawak pi klinik...?

moga khalis sembuh cepat..sabar ya kak:)

Cik Ain said...

alololo shiann..cepat sembuh yer dik khalish..

LYAfrina said...

owh..kesiannyer...
moga cpt sembuh ye khalish. esk nk raya ni..

salamaidiladha

Chic Na said...

kesiannya. tak dapat raya. cepat sembuh khalish. :)

Dunia Wilma said...

Kesiannya Khalish...
Semoga Khalish cepat sembuh...

Shahriah Abdullah Novelis said...

Semoga cepat sembuh ya khalish.. cian dia... nanti dah baik demam kita raya sama-sama ehh.. :)

boni kacak said...

semoga Khalish segera sembuh..amin... :)

Cik Nur said...

alolo..kesiannya dia..!
tentu lemah je badan dia kan kak..

dah bw ke klinik ke..?

-meeSUPERGIRL- said...

cepat sembuh sayanggg .. umm sian dye ..

Shasha Yacob said...

semoga cepat sembuhnya ya .

Shasha Yacob said...

eh lupa nak cakap, suh minum ubat sekali, hihi

the malay male said...

semoga cepat sihat

Tihara said...

as salam,

moga khalish cepat sembuh..baru pasan nama khalish dengan qalief anak wani nak sama tapi sebutan je lain..salam aidil adha :)

eita said...

semoga cepat sembuh..
biasa lah budak2 kalau demam..asik nak meragam je..

etuza said...

semoga cepat sembuh ya khalisa.
Selamat hari raya haji..

Deq's Qienz said...

Sian kalishhh demam d hr raya..smg cepat sembuh ya sayang

\\ Izzah // said...

kesian khalish .. semoge cepat sembuh tau ^_^

Arina Shamsul said...

Alahai...hati ibu mana yang tenteram jika tengok anaknya deman kan dear...

Sama2 kita doakan kesihatan khalish ye..semoga cepat sembuh..

IntaNBerliaN said...

moga khalish cpt2 sihat.. susah hati kan bila ank xsihat...

etuza said...

sekali lagi tengok adik ni sakit..nampak mukanya menahan kesakitan..
harap dah sembuh ya dik khalisah. boleh beraya..

baby comel said...

alaa, siannye Khalish.. cepat2 baik ye

izan mama mia said...

sabaq m..mg khalish cepat sihat..

Shasha Yacob said...

Adik kalish xsembuh lagi ke, kesian. dia, harap cepat lah dia sembuh,

Myra Jay said...

siannya...
Moga Khalish cepat sembuh ye :D

fieda said...

moga cepat2 sembuh..

Deqla manjew said...

skrg mmg musim sakit pun kan..moga khalish cpt smbuh...

Mrs Velentine said...

semoga khalish cepat sembuh

dya bunga said...

semoga khalish cpt sembuh..hihi

C'Jai said...

Harap2 skrg ni khalish da sembuh...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

Ya Allah kak sianyyer wani tgk khalish...tu la anak2 sakit ni mmg ssh hati sgt...skang ni mcm mn dh ok belum dia kak

9n0L4 said...

samela kite khalish. demam menjelang raye. :)

Cik Aini said...

Khalish dh sihat kan..
alhamdulillah..nasib time ai g sana Khalish dah sihat,kalo x..mesti x ceria mcm ari tu kan :)

wan nurul hezrina said...

alahai ciannyer khalish..budak2 kalu demam mmg merisaukan..tapi skang baikdahkan??

Che Rosliza Che mat said...

cian khalish...semoga cepat sembuh..

mselim3 said...

moga2 cepat sembuh k....khalish.
anak saya pun baru aje balik demam , biasalah sekarang mmg musim demam.

mselim3