Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Wednesday, October 17, 2012

WW: Awan Unik Di Pantai Pasir Tengkorak, Langkawi



42 jejari yang tajam menaip:

baby comel said...

cantik sungguh tu kak.. kt langkawi ni? nanti bulan 11 saya nk balik kampung sana.. bercuti skali

Fendy said...

subhanallah....cantiknya...

CikNana said...

Ya Allah..cantiknye..

izan mama mia said...

maha suci Allah.....nampak lain awan tuu

Myra Jay said...

SubhanaAllah...
cantik :D

are_lin@yu said...

subhaallah...indah ciptaan Tuhan..

cHeRyNa PiReS said...

macam asap putih...cerita zaman P.Ramlee.Tp pantai tu sangatlah cantik :)

dya bunga said...

subhanallah.cantiknya

Jue Jaynee said...

laaa jue ingat awan tu bentuk tengkorak..


alahai mata kah juga ni.. xtajam sungguh mata jue ni kak.

Saya Disini said...

cntiknye

Kesuma Angsana said...

menarik ler

miz ruha said...

subhanallah... cantiknya...

Arina Shamsul said...

subhanallah :) cantik dan unik :)

jaakechik said...

SUBHANALLAH... cantik nya... betul2 cantik... sekali tgk bagai di edit jer... tenang betul tgk awan tu...

:: Mrs.Eady :: said...

Rindu nyer nak kesana..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

Subhanallah kak..cantiknyer awan tuh

done twisties :)

Cikgu Ma said...

subhanallah...

Deqla manjew said...

subhanallah cantiknye awan...

Nyue said...

cantik awan tuu..ehehhee

hazwan hairy said...

subhanallah cntik..

Dunia Wilma said...

Cantiknya Kak M ^_^
Unik...

Chic Na said...

unik sangat. tak tau nak cakap bentuk ape.

Cik Nur said...

SubhanaALLAH..cantiknyaa..!!

nur mmg peminat tegar pada awan.!
suka sgt...!

kepul2...

Yana Libra said...

subhanallah~ :)

Masz Sidek said...

subhanallah... kuasa tuhan...

ieedaz @ mama_isha said...

Subhanallah..cantik sungguh alam ciptaan Allah..

Mrs JemariSuri@mama QiSha said...

cantik js pun suka ambil gambar awan...sejuk je mata memandang...^^

kinara kinatara said...

subahanallah indah sungguh ciptaannya..:)

Aimi Syahirah said...

Subhanallah, cantiknya awan tu..:) Blog anda telah di review!!=) http://www.aimisyahirah.com/2012/10/review-terpantas-1-si-matatajam.html

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

singgah lg

done xpac :)

Shasha Yacob said...

subahanallah, cantiknya, cantik seperti pencipta nya kan :)

shuhadaothman said...

cantiknya ciptaan DIA. tenang tgok :)

wan nurul hezrina said...

masyaallah cantiknya awantuh..mcm ais kepal=)

IntaNBerliaN said...

Serius.. cantik sangat!

boni kacak said...

tebal betul awan tu..cantik sangat

nur said...

cantikkk!!!!..heee...blog walking here..singgah ler blog sy gak kat http://precioushandsatelier.blogspot.com tgk bunga2 dlm cara berbeza ssuai utk deko umah anda..

Cik Aini said...

cantiknya..
terpegun tgk keindahan ciptaan Tuhan..sgt cantik lah M :)

~Cik Sweety~ said...

sweety pun suke ambil2 gmba awan ne..cantik n naturall

fieda said...

cantik betul pemandangannya..

C'Jai said...

Maha suci ALLAH ..Cantikkan..akak suuuuuuuka pandang langit tau M...

Che Rosliza Che mat said...

cantiknya ciptaan Allah..

9n0L4 said...

mcm gule gule kapas je. cantik. besarrr. :)