Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Thursday, October 25, 2012

Please Stop Being My Mamarazzi


Talk to the hand please...



Published with Blogger-droid v2.0.9

26 jejari yang tajam menaip:

boni kacak said...

ok.. i will..hehehe

Cik Nur said...

Heheheheheeh...Sian khalish..mamarazzi selalu kejar ye.. :)

Mohd Noor Shawal said...

anda di tag.. :)

http://www.mohdnoorshawal.com/2012/10/contest-i-am-luck-guys-by-herkhairina.html

Chic Na said...

huhu.. dah macam artis je khalish. :)

Karukord Jagau's said...

ahahaha marah dh tu.... :)

kinara kinatara said...

huhu...dah penat posinglah 2..si adik khalish kita...2 la mama dia selalu ngat jadi mamaranzi..:)

baby comel said...

amnoi, kemain si kecik tu ye.. xmau konon hehe..
~selamat hari raya kak mai =)

Arina Shamsul said...

ok2 aunty faham..ok2..hahaha.

comelnya jari jemari ko nak...:)

Arina Shamsul said...

ok2 aunty faham..ok2..hahaha.

comelnya jari jemari ko nak...:)

Mia Liana said...

wahhh lagak seorang artis ni.... hehehe khalish...

Deqla manjew said...

haha.. mamarazi ni degil sgt..kan dah kena isyarat tgn cam tu..hikhik...

Dunia Wilma said...

Comelnya tangan Khalish :-) Hehehe...
Macam artis dah Khalish tu...
Asyik dikejar mamarazzi jak ^_^

Myra Jay said...

Hheee, rasanya tak boleh kot kan :D

dya bunga said...

ala..khalish malu2 plak

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

kihkihkih....khalish malu tkt fofular kt blog ni

Mrs Velentine said...

khalish dh bosan tue

Che Rosliza Che mat said...

hihihi....tutup gan tangan...

Kesuma Angsana said...

amboi tangan sapa tu

syiela said...

hehhehehe... no..no...no

Cik Aini said...

Khalish belajar cara menangani paparazi di masa hdapan.hahaha

Shasha Yacob said...

hambuii, sipa tutup muka lagi, cewaa

IntaNBerliaN said...

hihii... artis la katakan.. :-)

izan mama mia said...

tangan siapa tuu..hihi

fieda said...

ok2...;-)

9n0L4 said...

haha. nakal ehhhhh budak ni. :)

wan nurul hezrina said...

nie kes nyorok takmo amik gambarlah nie.kat mana nie gelap jer??