Dari Mata Ku Memerhati..Segalanya Ku Patrikan Disini

"Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dia lah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) (Al-Baqarah 2:255)"

Tuesday, October 23, 2012

Terima Kasih Rakan Blogger

Entry ni khas M tujukan buat rakan2 blogger yang sudi bagi hadiah kat M..
Jom tengok apa yang M terima daripada insan2 yang bermurah hati ni...
Crochet Broadband Casing 

Hadiah ni M terima dari blogger Qaseh Rania aka Cik Sue pemilik lobaksusue.blogspot.com. Cik Sue  bagi hadiah ni sebab M jawab teka2 kat blog dia..Kalau nak diikutkan, Cik Sue memang dah ada pemenangnya..dan M teka2 tu pun saja suka2 sebab M tau timing dah lepas..Tp tak sangka Cik Sue ni murah hati & tetap bagi cenderahati kat M sebab jawapan tu betoi..Hu hu..terharu sungguh dahku...

Seterusnya,

Eye Shadow Avon

Yang ni plak M terima dari blogger Myra Jay @ lebih mesra M panggil beliau MJ.
Hadiah ni M terima sebab M jadi salah sorang top commenter kat blog MJ iaitu normj1001.blogspot.com..


Sarung Lengan

Sarung Lengan ni plak M terima daripada Hijabul Azzwaa Boutique .. M dapat tau tentang Hijabul Azzwaa ni kat blog Ina Intan Berlian yang buat entry pasal sarung lengan ni...So M pun terjah la Hijabul Azzwaa Boutique ni dan ikut syarat2 yang ditetapkan...Kalau kengkawan muslimah nak jugak, kena la terjah Hijabul Azzwaa Boutique tu na..


TERIMA KASIH UNTUK INSAN2 YANG MURAH HATI NI ^_^

Wassalam

p/s: Alhamdulillah..Syukur pada Allah SWT...



40 jejari yang tajam menaip:

fieda said...

hadiah dari Mj dan sarung lengan tu pun kak fieda dapat..rezeki semua tu kan M...

izan mama mia said...

syukur..tahniah m...murah rezeki

Deqla manjew said...

wahh.. murah rezeki..itula untungnya jadi bloggers ni..pas tu join mcm2 GA.. tahniah kak M.. :)

MAZLIZA ABD RAZAK said...

erm...syok kan kalau kita dapat hadiah (",)

Anisa Anuar said...

wahhhh...first time nmpk casing broadband...kreatif..

Lelaki Ini said...

wah, bestnya..bestnya!

Mieya Atiera said...

tahniah.

Nor Zilla Sensei said...

wah..tahniah..ade jugak blogger hargai rakan2 lain. :-)

miz ruha said...

bestnya dapat hadiah... ^_^

are_lin@yu said...

murah rezeki akak..thniah akak ;-)

hazwan hairy said...

yeahhh tahniah akak!....

Kesuma Angsana said...

tahnaih mai, rezeki2 semua tu!

Tihara said...

as salam,

alhamdulillah, murah rezki M...mesti hepi :)

syiela said...

alhamdulillah.. banyaknya hadiah.. rezeki

Dunia Wilma said...

Bestnya Kak M dapat hadiah...
Tahniah ya ^_^
Cantik Crochet Broadband Casing tu ^_^
Wilma suka tengok bunga tu...Cute...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

wah murah rezeki kak...tahniah :)

Nyue said...

bestnya dpt hadiah...boleh guna nty raya :))

Nur farahiza said...

bestnye dapat hadiah

Myra Jay said...

Alhamdulillah dah selamat sampai, harap suka dengan hadiah yang tak seberapa tu ye :D

Myra Jay said...

Alhamdulillah dah selamat sampai, harap suka dengan hadiah yang tak seberapa tu ye :D

kinara kinatara said...

waH murah rezeki akak:)
alhamdulillah:)

S! M4T4 C0KL4T said...

tahniah...dh blh bergaya sakan dh ni...hihi

mselim3 said...

Terbaiklah M....kawan2 pun ramah dan baik dengan M...tahniah , teruskan berblog demi kawan2 k....moga M sentiasa sukses k,,,,amin

daripada mselim3.blogspot.com

Chic Na said...

murah rezeki akak. :)

adyna said...

tahniah mai...dapat hadiah tu ;)

Cik Nur said...

Alhamdulillah..rezeki.. :)
sarung tangan nur warna hitam.. :)

lelamaisara said...

murah rezeki...alhamdulillah...hadiaH DARI SYA aje yang tak de ek..heheheh

Shasha Yacob said...

waaa betuahnya. dapat hadiah best best :D

Che Rosliza Che mat said...

tahniah m...cantik hadiah tue..

lepakk.com said...

Tahniah

Myra Jay said...

M, nanti bg no tpon ye, senang bebila Myra p Lgkawi lg Myra roger.
InsyaAllah akan ke sana lagi sebab adik pindah dok sana.

Tak sempat nak bgtau sebab tak rancang nak p pun.

Mrs Velentine said...

murah rezeki tue

umialya said...

alhamdulillah rezeki...

Eca Dwinky Asha said...

wahh.bestnya...da try sarung lengan tu..tpi xdpt...owner dia kata "id apernya..takdepun kat blog ne!"..agak kasar bagi eca jwpnnya tu..so,eca abaikan....eca da follow,tpi guna button follow kt atas tu..dia kata xde dlm list tu...malas tul cuba kali2.hahaha

wan nurul hezrina said...

waahhh syukurlahkan..dapat free lagi.hikhik

C'Jai said...

TAHNIAH..Alhamdulillah hari dan bulan bertuah M..

IntaNBerliaN said...

alhamdulillah.. murah rezeki :-)

9n0L4 said...

wahhh. comeynyeee bende yg kale kuning tu. ;)

Cik Aini said...

best kan sjk berbloging nih..
mcm2 dapat bleh wat kenangan :)

QasehnyaRania said...

yeay..yeay..dah jumpa..puas cari sbb takut tak samapi lagi..
alhamdulillah lega ghasanya ;D

dok leklok tau dengan pn M,jgn nakal2 tau..hihi